شنبه، 12 تیر 1400 - 12:53

تلاش بسیاری برای افزایش تخصیص آب و برق البرز صورت گرفته است

قصور و کمکاری هیچ مدیری در راستای تحقق مطالبات مردم قابل قبول نیست. مدیریت صحیح منابع موجود، هنر یک مدیر است.

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: اکنون با توجه به پیگیری های صورت گرفته، مسئولان ملی عنایت ویژه ای به البرز دارند ولی انتظار می رود مدیران مربوطه نیز در تکمیل این پیگیری ها و عملیاتی شدن مصوباتی که با تلاش های بسیار اخذ شده، به جد وارد عمل شوند.
، شهبازی در جلسه ستاد مدیریت برق استان که صبح شنبه در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، با بیان اینکه کسب رضایتمندی مردم مهمترین ماموریت و مسئولیت ما بعنوان کارگزاران نظام است، افزود: بر این اساس باید تا زمانی مسئولیت داریم به وظایف خود آگاهی کامل داشته باشیم و نسبت به انجام امور محوله متعصبانه اقدام کنیم.
وی ادامه داد: مدیریت صحیح منابع موجود، هنر یک مدیر است بویژه در موضوعات حساسی همچون آب و برق که مطالبه جدی مردم خصوصا در شرایط کنونی با وجود دمای بالای هوا و گرمایی که کم سابقه است.
شهبازی گفت: اکنون با توجه به پیگیری های صورت گرفته، مسئولان ملی عنایت ویژه ای به البرز دارند ولی انتظار می رود مدیران مربوطه نیز در تکمیل این پیگیری ها و عملیاتی شدن مصوباتی که با تلاش های بسیار اخذ شده، به جد وارد عمل شوند.
وی افزود: می توان با مدیریت صحیح شرایط را به گونه ای رقم زد که رضایت مردم کسب شود از این رو انتظار می رود مدیران مربوطه بویژه در حوزه آب و برق بستر لازم را جهت اعمال افزایش تخصیص ها مهیا کنند.
استاندار البرز اضافه کرد: کمکاری هیچ مسئولی در استان قابل قبول نیست و قطعا تمامی امور را نظارت می کنم.
وی گفت: اشراف مدیران به حوزه وظایف و زیر مجموعه خود مهمترین اصل برای مدیریت این شرایط است.
شهبازی افزود: البرز با حساسیت های ویژه ای در جوار پایتخت قرار دارد از این رو از معاونان استاندار و مدیران استان انتظار دارم برای افزایش سرانه ها و تخصیص های حوزه آب و برق استان اقدام کنند و حتم داشته باشند که همچنان پشتیبان آنها هستم.

کدخبر: 102