دوشنبه، 21 تیر 1400 - 09:13

بازدید دادستان مرکز استان البرز از منطقه ویژه اقتصادی پیام:

تاکید بر حل مشکل دسترسی مسافران به فرودگاه

مددی در بازدید از منطقه ويژه اقتصادي و فرودگاه بين المللي پیام گفت: این منطقه با داشتن چندين واحد توليدي و صنعتي يكي از مراكز مهم توليدي در استان است كه دستگاه قضا تلاش خواهد كرد تا در توسعه توليد و اشتغال و رفع موانع اين منطقه اقداماتي انجام دهد.

آیین باور - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با حضور در منطقه ويژه اقتصادي و فرودگاه بين المللي پیام از بخش‌های مختلف این منطقه بازدید کرد. حسن مددی در حاشیه این بازدید با اشاره به برنامه‌هاي حوزه اقتصاد مقاومتي دادستانی و بازديد از مراكز صنعتي و اقتصادي استان و بررسي مشكلات اين واحدها و كمك به رفع موانع آنها گفت: در همين راستا از منطقه ويژه اقتصادي و فرودگاه بين المللي پيام بازديد و در جريان آخرين اقدامات، فعاليت ها و مشكلات پيش روي اين منطقه قرار گرفتیم.
وي با اشاره به اقدامات مثبت صورت گرفته براي فعالسازي هر چه بيشتر زير ساختها در بخش منطقه ويژه و فرودگاهي از سوي مديريت منطقه اظهار داشت: يكي از مواد مطرح شده بهبود راه هاي دسترسي به فرودگاه بوده كه به همين منظور هماهنگي هايي با اداره کل راهداري استان صورت گرفته و مقرر شد تا هر چه سريعتر اين راه ارتباطي با هدف تسهيل رفت و آمد مسافران و ارايه تسهيلات به آنها بهبود و توسعه يابد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز متذکر شد: به طور قطع با گسترش و به روز رساني اين راه ارتباطي شاهد شكوفايي هر چه بيشتر فرودگاه بين المللي پيام در بخش حمل و نقل و مسافري در آينده نزديك خواهيم بود.
مددی در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به وجود گمرك در منطقه ويژه اقتصادي پيام، يكي از مشکلات را کالاهای رسوب شده در انبارها دانست و گفت: دادستاني از طريق مكاتبه و پيگيري از سازمان فروش اموال تمليكي، تعیین تکلیف اين كالاها را خواهد خواست.
وی وجود واحدهاي توليدي و صنعتي مستقر در منطقه ويژه اقتصادي و فرودگاه بين المللي پيام را نقطه قوت این مجموعه بیان و تصریح کرد: واحدهايي كه در اين منطقه در حال فعاليت هستند جزو واحدهاي سبز بوده و توليدات شان مي‌تواند كشور را در واردات بسياري از كالاها بي نياز سازد.

کدخبر: 126