شنبه، 26 تیر 1400 - 11:54

بررسی وضعیت فنی سرویس مدارس با دقت انجام شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت شرکت های تخصصی برای طراحی اپلیکیشن های پایش و پیمایش سرویس مدارس تاکید کرد.

اولین جلسه استانی سرویس حمل و نقل دانش آموزی استان البرز در سال ۱۴۰۰ در محل سالن جلسات شهدای دولت استانداری به ریاست ابوالفضل فانی و با حضور مدیر کل ٱموزش و پرورش، مدیران کل حوزه معاونت عمرانی استانداری، نمایندگان فرمانداری های شهرستان ها، مدیرکل راهداری، پلیس راهور و سازمان حمل و نقل شهرداری کرج برگزار شد.
وی در این جلسه که در راستای ساماندهی، نظارت و برنامه ریزی دقیق بر سرویس های مدارس، تشکیل شد، خاطر نشان کرد: بررسی وضعیت فنی خودروهای ناوگان سرویس مدارس، سرویس مدارس روستایی و نحوه استفاده از اپلیکیشن های پایش و پیمایش سرویس مدارس از جمله نکات مهمی است که باید با دقت نظر در رابطه با آنها رفتار کرد .
در ادامه ساماندهی مناسب سرویس مدارس روستایی با استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه های موثر بویژه فرمانداری ها و بخشداری ها، ارائه ٱموزش های لازم به رانندگان، فراخوان استفاده از شرکت های بزرگ تاکسی الکترونیکی برای تکمیل ناوگان سرویس مدارس در صورت نیاز، فراخوان به شرکت های تخصصی برای ارائه اپلیکیشن پایش سرویس و پیگیری اخذ مشوق های لازم از جمله سهمیه سوخت و واکسیناسیون رانندگان از جمله نکاتی بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در پایان این نشست سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی بر موارد ضروری مصوبات جلسه تاکید و کارگروه را موظف بر تشکیل مستمر جلسات کرد.

کدخبر: 132