سه‌شنبه، 29 اسفند 1402 - 17:26

529 مورد بازرسی صنفی در اشتهارد ثبت شد

رئیس اداره صمت شهرستان اشتهارد عملکرد سال 1402 این اداره را تشریح کرد.

علی افتخاری با اشاره به استقرار 1838 واحد صنفی در این شهرستان اظهار داشت: از ابتدای امسال تا کنون، 529 مورد بازرسی از واحدهای صنفی، صنعتی و خدماتی شهرستان انجام شده است.

وی افزود: در این مدت برای 62 مختلف پرونده تشکیل شده و به مراجع رسیدگی‌کننده ارسال شده است.

افتخاری همچنین از برگزاری 187 گشت مشترک بازرسی با همراهی فرمانداری، جهاد کشاورزی، بهداشت، اتاق اصناف، دامپزشکی، اداره اماکن انتظامی و اتحادیه ها خبر داد و افزود: با توجه به اینکه بیشترین تخلف در حوزه آرد و نان انجام می شود، 254 مورد بازرسی در حوزه آرد و نان انجام گرفته که برای 25 متخلف تشکیل پرونده شده است.

رئیس اداره صمت شهرستان اشتهارد گفت: در حوزه اصناف و تشکل های صنفی‌؛ 6 جلسه کمیسیون نظارت بر مراکز و سازمان‌های صنفی، 12 جلسه تنظیم بازار و 10 جلسه کمیته نرخ گذاری انجام شده است.

وی ادامه داد: در حوزه صنعت نیز 78 طرح توسعه واحدهای صنعتی در شهرستان انجام شده، همچنین 84 جواز تاسيس تمدید و 9 اصلاحیه پروانه بهره‌برداری صورت گرفته است.

افتخاری رئیس اداره صمت شهرستان اشتهارد در پایان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف، از قبیل (گران فروشی، کم‌فروشی، مخصوصاً بحث میوه و تره بار، کالاهای اساسی و خصوصاً زولبیا بامیه و…) می‌تواند با سامانه ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت تماس و ما آماده دریافت گزارشات مردمی و پاسخگویی به آنها خواهیم بود.



کدخبر: 1593