دوشنبه، 27 فروردین 1403 - 13:49

تنها یکروز تا پایان جشنواره لاله ها

بزرگترین گلفرش کشور پیش روی گردشگران

بزرگترین فرش گل کشور با ۴۰ هزار گل رنگارنگ پیش روی گردشگران کرج گسترده شد.

آیین باور - رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: بزرگترین فرش گل کشور با ۴۰ هزار گل رنگارنگ با مساحتی برابر با ۲هزار و ۷۰۰ متر مربع در دهمین جشنواره لاله‌های کرج پهن شد.

علیرضا عاقلی گفت: فرش دائمی گل در دهمین جشنواره لاله هایِ کرج با مساحتی برابر با ۲هزار و ۷۰۰ متر مربع در باغ گل‌ها پهن شده و همچون سال‌های گذشته برای میهمانان رخ نمایی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه فرش گل یکی از جذاب‌ترین بخش‌های هرساله جشنواره لاله‌های کرج است، افزود: بزرگترین فرش گل کشور متشکل از ۳۲ هزار گل لاله و ۸ هزار گل اطلسی در دهمین جشنواره لاله‌های کرج در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارد.

عاقلی گفت: در کنار این فرش گل پلکان تعبیه شده که خانواده‌ها امکان دیده شدن چشم انداز و دورنمای این منظره زیبا را از بالا هم داشته باشند.

عاقلی از جشنواره لاله‌ها به عنوان یکی از نمادهای فرهنگی البرز و کرج یاد کرد و افزود: برگزاری دهمین جشنواره لاله‌ها با تلاش شبانه روزی و هشت ماهه بیش از ۴۰۰ نفر از تلاشگران سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج به ثمر نشسته است.

مسئول باغ گل‌هایِ پارک شهید چمران کرج افزود: درب باغ گل‌ها در طول دوره جشنواره یعنی تا ۲۷ فرودین از ساعت ۱۰ تا ۲۲ به روی شهروندان و بازدیدکنندگان باز خواهد بود.


کدخبر: 1619