شنبه، 16 مرداد 1400 - 09:38

سخنگوی شورای جدید اسلامی شهر کرج:

شورای اسلامی ششم کرج با آزمون و خطا فرصت خدمت به مردم را نمی سوزاند!

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی فرصتی برای آزمون و خطا نداریم و انتظارات جامعه از نیروهای انقلابی و ولایی شفاف و مشخص است، اظهار داشت: دیوار بی اعتمادی بین شهرداریها و مردم باید برچیده شود و افکار عمومی در عمل شاهد شفاف سازی، ارتقاء شاخص های عملکردی و ایجاد فضای سالم برای انجام کارهای مهم و زیرساختی باشند.

آیین باور -  علی قاسم پور در جمع خبرنگاران گفت: مراسم تحلیف اعضاء دوره ششم شورای اسلامی شهر صبح امروز در محل فرمانداری برگزار شد و پس از قرائت سوگندنامه و دریافت ابلاغ از سوی فرماندار محترم، انتخابات هیئت رئیسه سال اول نیز برگزار شد و سپس نمایندگان مردم بلافاصله برای تشکیل جلسه رسمی در ساختمان شورا حضور یافتند.
وی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته و در راستای عملکرد جهادی و انقلابی هیچ گونه مراسم معارفه ای در ساختمان شورا نداشتیم و با توجه به اهمیت فعالیت های شهرداری و امورات شهری سریعاً انتخاب سرپرست شهرداری بر اساس موارد قانونی در دستور کار قرار گرفت که در نهایت آقای مصطفی سعیدی سیرائی با 12 رأی موافق از سوی اعضاء محترم در این مسئولیت منصوب شد.
شهردار سابق طالقان تصریح کرد: بر این اساس، آقای جواد چپردار رئیس، علیرضا رحیمی نایب رئیس، مجتبی حاجی قاسمی دبیر اول، سید مرتضی اعتصامی دبیر دوم، فاطمه منعمی خزانه دار و اینجانب به عنوان سخنگوی سال اول شورای ششم شهر کرج انتخاب شدند تا ترکیب هیئت رئیسه مشخص شود و همین طور دومین جلسه رسمی نیز ساعت 14 و 30 دقیقه یکشنبه آینده برگزار خواهد شد.
قاسم پور اذعان داشت: در جلسات آینده در مورد تعداد، ترکیب و هیئت رئیسه کمیسیونهای تخصصی شورای شهر کرج نیز تصمیم گیری می شود تا روند بررسی تخصصی و چکش کاری لوایح ارسالی از سوی شهرداری آغاز شود و مسلماً بر اساس بینش انقلابی شورای کنونی آنچه اهمیت دارد رسیدگی فوری به امورات مردم است و بنا داریم تا تحولاتی در فضای خدمت رسانی ایجاد نماییم تا به شاخص هایی که مردم بر اساس آن به ترکیب کنونی اعتماد کرده اند، نزدیک تر شویم.
عضو شورای اسلامی شهر کرج همچنین با اشاره به در پیش رو بودن روز خبرنگار، تاکید کرد که تمهیدات مدیریت شهری برای این مناسب ملی متعاقباً اطلاع رسانی می شود.

کدخبر: 190