چهارشنبه، 03 شهریور 1400 - 14:34

نایب رییس شورای اسلامی کرج عنوان کرد:

اعضای شورای شهر تضمین کننده منافع و مصلحت شهروندان

علیرضا رحیمی با بیان اینکه انتخاب شهردار اولویت شورای شهراست، گفت: اعضای شوراهای شهر به عنوان مهم‌ترین عامل اداره هر شهر، می‌توانند تضمین کننده منافع و مصلحت شهروندان باشند و نقشی مهم در بهبود عملکرد شهری دارند.

 علیرضا رحیمی عصر سه شنبه در نشست بررسی برنامه های ۶ نامزد تصدی شهرداری کرج ضمن تقدیر از اصحاب رسانه اظهار داشت: انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر انجام شد و مردم اکنون به عنوان نخستین مطالبه خود انتظار دارند، اعضای شورای ششم از روزهای اولیه آغاز بکار با انتخاب شهردار جدید شروع کنند.
نایب رییس شورای اسلامی کرج با بیان اینکه از نقد منصفانه استقبال می کنیم، تصریح کرد: از مهم‌ترین وظایف شوراها انتخاب شهردار برای مدت چهار سال، بررسی و شناخت کمبودها، نیازها و نارسایی‌ها در حوزه شهراست که می توانیم با تصمیم خوب کلانشهر کرج را به سرانجام برسانیم.
رحیمی انتخاب شهردار ر ا بعنوان حق الناس عنوان کرد و افزود: اکنون که مهم‌ترین آزمون و چالش پیش روی شورای ششم، انتخاب شهردار است باید تمامی جوانب را در این امر مهم به دقت درنظر بگیریم.
وی خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر در پایان شنیدن اظهارات این نامزدها به بررسی برنامه های آنان پرداختند که پس از رای گیری ، امیر یزدی با کسب ۱۰ رای ، مصطفی سعیدی سیرایی با هشت رای و سید علی اکبر میر وکیلی نیز با هفت رای به ترتیب بیشترین آرا را کسب کردند.
نایب رییس شورای اسلامی کرج خاطرنشان کرد: از مجموع ۶ نامزد تصدی شهرداری کرج ، سه نامزد آنان با بیشترین آرای اعضای شورای شهر به مرحله دوم راه یافتند.

کدخبر: 238