یکشنبه، 07 شهریور 1400 - 13:04

افتتاح رسمی 216 پروژه استانی در هفته دولت

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: امسال بمناسبت هفته دولت در البرز 216 پروژه با اعتباری بیش از 2 هزار و 500 میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای هزار و 52 نفر مورد بهره برداری قرار گرفت.

آیین باور -به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، شهبازی در مراسم افتتاح پروژه های شهرستان ساوجبلاغ که روز یکشنبه همزمان باهفته دولت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب بویژه شهیدان رجایی و باهنر، افزود: امسال در این ایام در البرز 216 پروژه با اعتباری بیش از 2 هزار و 500 میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای هزار و 52 نفر مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی ادامه داد: از این تعداد، 188 پروژه با اعتبار 433 میلیارد تومان در بخش دولتی و 28 پروژه نیز با اعتبار 2 هزار و 115 میلیارد تومان به بخش خصوصی تعلق داشت.
شهبازی گفت: شهرستان ساوجبلاغ بیشترین پروژه قابل بهره برداری را در این ایام دارد چراکه در مجموع در این شهرستان 51 پروژه با اعتباری بیش از هزار و 349 میلیارد تومان و اشتغال برای 285 نفر افتتاح شد.
وی اضافه کرد: امسال با توجه به اینکه 6 شهرستان البرز در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارند و طالقان در شرایط نارنجی است، سفرهای هفته دولت را با کمترین تراکم جمعیت برگزار کردیم که رعایت شیوه نامه های بهداشتی بیشتر و بهتر صورت گیرد.
استاندار البرز گفت: خدا را شاکریم که تعداد جان باختگان و بیماران بستری در البرز رو به کاهش است و از روند افزایشی موج پنجم کرونا خارج شدیم.
وی افزود: تصمیمات بسیار خوبی در ستاد ملی کرونا اتخاذ و در البرز نیز به نحو صحیح اجرایی شد که اکنون شاهد نتایج آن هستیم، امید است که باهمراهی مردم این روند استمرار یابد چراکه هر گونه عادی انگاری و عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی موجبات افزایش بیماران را فراهم می کند.

کدخبر: 247