چهارشنبه، 17 شهریور 1400 - 10:46

کسب رتبه برتر بهزیستی البرز برای سومین سال پیاپی

بهزیستی استان البرز برای سومین سال متوالی دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شد

آیین باور -دکتر اسدالله حیدری در جمع خبرنگاران به مناسبت کسب رتبه برتر بهزیستی البرز برای سومین سال پیاپی در جشنواره شهید رجایی گفت: کارآمدی و اثر بخشی نظام اداری هر کشور ، عامل مهم و حیاتی در تحقق برنامه های همه جانبه و لازمه توسعه و گسترش مناسب وظایف دولت و سازمان های دولتی ، پایش مداوم و نحوه انجام امور و استقرار مدیریت عملکرد است ، از این رو ارزیابی عملکرد بعنوان فرآیندی مستمر برای بهبود و بالندگی سازمان ها ضروری است و بی تردید برگزاری جشنواره شهید رجایی و ارزیابی عملکرد تمامی دستگاه های اجرایی استان گامی موثر در این جهت می باشد.

وی ادامه داد: در راستای سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و تاکید دولت محترم بر اجرای نقشه راه و اصلاح نظام اداری بصورت شفاف و کارآمد ، طی ارزیابی که ازسوی معاونت توسعه مدیریت وسرمایه انسانی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان البرز صورت پذیرفت بهزیستی البرز در ارزیابی عملکرد سال ۹۹ همچون سالهای ۹۷ و ۹۸ حائز رتبه برتر در بین ۵۰ دستگاه اجرایی مورد ارزیابی قرار گرفته ، گردیده است .

دکتر حیدری افزود:پاسخگویی، توسعه و ترویج کار تیمی ، شفافیت عملکرد دستگاه ها و اطلاع اقشار جامعه از وضعیت عملکرد دستگاه از دیگر عوامل موثر در ارزیابی عملکرد دستگاه هاست.

وی با اشاره به ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در بخش شاخص های عمومی و اختصاصی توسط سازمان اداری و استخدامی به صورت سالانه ، گفت: اداره کل بهزیستی استان در ارزیابی شاخص های عمومی توانست در محورهای مختلف دستگاه برتر باشد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز اضافه کرد: عملکرد کلیه دستگاهها در ۷ محور اصلاح ساختار سازمانی , توسعه دولت الکترونیک ، مدیریت سرمایه انسانی ، شفافیت و مدیریت مالی ، محور بهبود فضای کسب و کار و ارتقا بهره وری ، ارتقا سلامت اداری ، مسیولیت پذیری و پاسخگویی ، استقلال نظام مدیریت عملکرد مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود : درخشش و موفقیت اداره کل بهزیستی استان البرز در کسب رتبه برتر در این جشنواره را از الطاف خداوند بزرگ و حاصل زحمات ارزنده و موثر همکارانم در سازمان میدانم.

وی در پایان گفت: برخود لازم میدانم مراتب قدردانی و تشکر خود را از مجموع مدیران ، کارشناسان ، پرسنل خدوم و پرتلاش سازمان و همچنین جامعه هدف سازمان بهزیستی اعلام نمایم و توفیق روز افزون همکارانم در خدمت به نظام مقدس جمهور اسلامی و مردم کشور عزیزمان ایران را از خداوند متعال مسئلت دارم.

کدخبر: 251