یکشنبه، 11 مهر 1400 - 12:15

ایستگاه جدید قطار برقی شهر جدید هشتگرد به زودی افتتاح می شود

ایستگاه شهید فخری زاده در مسیر قطار برقی کرج هشتگرد بزودی راه اندازی می شود

آیین باور-استاندار البرز گفت: ایستگاه قطار برقی در شهرجدید هشتگرد به نام سردار شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شد و این ایستگاه جدید نیز به نام شهید دکتر محسن فخری زاده مزین شد.
 شهبازی در بازدید از روند اجرای پروژه ایستگاه های بین راهی قطار برقی کرج هشتگرد که روز یکشنبه صورت گرفت، افزود: خدا را شاکریم که اکنون بیش از یک سال از آغاز به کار قطار برقی کرج-هشتگرد می گذرد و کیفیت این خدمات رسانی به مردم هر روز در حال افزایش است.
وی ادامه داد: در شرایط سخت شیوع بیماری عالمگیر کرونا، این امکان با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی به مردم خدمت رسانی کرد.
شهبازی گفت: بار جمعیتی حدود 10 هزار نفری در این منطقه نیازمند ارتقا کیفیت و کمیت وسایل حمل و نقل عمومی بودند که قطار برقی کرج-هشتگرد بار بزرگی از این درخواست را کاهش داد.
وی افزود: در این مسیر با توجه به نیازسنجی صورت گرفته، ایستگاهی پیش بینی شد که با همراهی یکی از بهترین پیمانکاران کشور به سرعت در حال تکمیل است و بزودی به سرانجام می رسد.
استاندار البرز با بیان اینکه این قطار روزانه 14 بار مسافران را در مسیر جا به جا می کند، گفت: برای این پروژه بیش از 100 میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.
وی افزود: ایستگاه قطار برقی در شهرجدید هشتگرد به نام سردار شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شد و این ایستگاه جدید نیز به نام شهید دکتر محسن فخری زاده مزین شد.

کدخبر: 293