پنجشنبه، 22 مهر 1400 - 09:50

اولویت دستگاه قضا، پیشگیری از وقوع جرم، آسیب های اجتماعی و اختلافات مدنی است

رئیس کل دادگستری استان البرز بر لزوم تلاش جهادی کارکنان دادگستری استان برای افزایش اعتماد و رضایتمندی مردم تاکید کرد.

آیین باور-جلسه شورای معاونین دادگستری کل استان البرز با حضور رئیس کل دادگستری استان و معاونان وی برگزار شد. حسین فاضلی هریکندی در این نشست گفت: در این جلسات موضوعات مهم و مرتبط دادگستری استان به ترتیب اولویت طرح و پس از هم اندیشی، برنامه ریزی مدونی برای رسیدگی به آن ها انجام و جهت اجرا ابلاغ می شود.
رئیس شورای قضایی استان البرز بر توجه ویژه به اجرای سند تحول قضایی به عنوان مبنای حرکت تاکید کرد و لزوم برنامه ریزی دقیق و مدّون برای تحقق اهداف این سند خواستار شد و با اشاره به تاکیدات رئیس قوه قضائیه گفت: رئیس دستگاه قضا به ادامه مسیر تحول قضایی با رویکرد «تحول و تعالی» و ضرورت همکاری همه اجزا و ارکان قوه قضائیه برای اجرای راهبردهای مندرج در این سند تأکید دارد.
رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز افزود: طبق رهنمودهای رئیس قوه قضائیه، از اولویت های دستگاه قضا، پیشگیری از وقوع جرم، آسیب های اجتماعی و اختلافات مدنی است که در البرز هم برنامه ریزی های لازم برای تحقق این امر انجام شده است.
عالی ترین نماینده قوه قضائیه در استان البرز در این جلسه، دستورات مهمی به معاونین خود در راستای ارتقاء کیفیت اقدامات و افزایش رضایت مراجعان ارائه کرد و گفت: طبق ارزیابی های معاونت راهبردی قوه قضائیه، دادگستری استان البرز بیشترین پیشرفت عملکردی را در بین دادگستری های کشور در سال جاری داشته است و انتظار می رود این توفیقات استمرار داشته باشد و در سایة تلاش جهادی همکاران، شاهد افزایش اعتماد و رضایتمندی مردم از دادگستری کل استان البرز باشیم.

کدخبر: 324