چهارشنبه، 26 آبان 1400 - 09:56

عمار ایزدیار

باشگاه میلاد به کاربری اصلی خود بازگردد

رئیس کمیسیون شهر هوشمند ، اقتصاد شهری و مشارکت های شورای شهر گفت: باشگاه میلاد با کاربری فرهنگسرا ساخته و احداث شده است در تلاش هستیم این بنا به کاربری اصلی خود بازگردد.

عمار ایزدیار گفت: تمام تلاش خود را در دوره ششم شورای شهر میکنیم تا این بنا به کاربری اصلی خود بازگردد تا مردم بتوانند از فضاهای فرهنگی و هنری شهر خود استفاده لازم را ببرند.

رئیس کمیسیون شهر هوشمند ، اقتصاد شهری و مشارکت های شورای شهر با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری کرج در دوره جدید به یک جمع بندی در ارتباط با مشکلات سینما هجرت کرج رسیده است ، افزود: با توافقات انجام شده قرار است برای جایگزینی سینما هجرت زمینی را در کنار پارک ایران کوچک اختصاص دهیم برای ساخت مجتمع سینمایی شهرمان که توسط حوزه هنری و سازمان تبلیغات انجام و به زودی این اتفاق رخ می دهد.

ایزدیار با اشاره به اینکه سینما هجرت در مکان کنونی مشکلاتی را برای مردم منطقه و رفت و آمد شهروندان ساخته است افزود: با جابجایی این سینما که قدمت تاریخی نیز ندارد و فقط می توان گفت یک نوستالوژی برای برخی از افراد محسوب می شود بسیاری از مشکلات ترافیکی و ورودی در میدان کرج مرتفع می شود.

کدخبر: 423

خبرنگار: فریبا کلاهی