یکشنبه، 09 خرداد 1400 - 15:04

به همت بهزیستی البرز،جشنواره ملی موسیقی معلولین برگزار می شود

دکتر اسدلله حیدری مدیرکل بهزیستی استان البرز در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنواره معلولین خبر داد

آیین باور - وی گفت:بهزیستی البرز جشنواره ملی موسیقی افراد دارای معلولیت را با همکاری انجمن حمایت از معلولین هنرمند آهوان بصورت مجازی برگزار میکند.

دکتر حیدری ابراز داشت : جشنواره‌ موسیقی افراد دارای معلولیت ضمن ایجاد نشاط اجتماعی ،  بستر مناسب جهت نشان دادن توانمندی این افراد در حوزه های مختلف به جامعه را ایجاد می کند.

وی افزود : ۲ سال پیش این جشنوارخه را برگزار کردیم و  هفتاد نفر در آن به هنرنمایی پرداختند و ثابت کردند معلولیت محدودیت نیست و شور، اشتیاق و هیجان این عزیزان ما را برآن داشت تا امسال این جشنواره را بصورت ملی برگزار کنیم تا همه افراد دارای معلولیت در کشور از آن بهره مند گردند.

وی بیان داشت : این جشنواره در بخش های جسمی حرکتی، ذهنی، نابینایان وسایر گروههای معلولین بصورت تک نوازی و گروهی در سبک های سنتی و پاپ و بدون محدودیت سنی برگزار میگردد.

مدیرکل بهزیستی افزود : مهلت ارسال آثار از تاریخ ۱۰ خرداد ماه الی ۱۰ تیرماه می باشد و زمان معرفی برگزیدگان ۲۵ تیرماه همزمان با هفته بهزیستی سالجاری خواهد بود.

وی درخصوص نحوه ارسال آثار بیان داشت : شرکت کنندگان عزیز از سراسر کشور میتوانند آثار خود را از طریق شماره واتساپ 09352808312 به دبیرخانه جشنواره ارسال نموده و در این مسابقه شرکت فرمایند.

کدخبر: 43