شنبه، 13 آذر 1400 - 10:47

در بازدید استاندار جدید البرز اعلام شد:

پیشرفت پروژه بیمارستان فردیس حدود ۹۱ درصد برآورد شد

از گذشته موضوعاتی سر راه این پروژه ایجاد شده که منجر به کندی روند کار شده است.

آیین باور- نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به اینکه بیمارستان فردیس یک مطالبه مردمی است که باید بزودی به بهره برداری برسد گفت: درصدد هستیم با بازدید های مستمر و برنامه ریزی دقیق و منسجم و تلاش جهادی برای تسریع در روند تکمیل این بیمارستان اقدام کنیم.

 مجتبی عبداللهی در بازدید از روند پیشرفت پروژه بیمارستان فردیس که روز جمعه صورت گرفت، افزود: این بازدید با حضور تمامی مسئولان مربوطه انجام شد.

وی ادامه داد: در خصوص ادامه ساخت این پروژه در حوزه های مختلف مانند اعتباری، موانعی مطرح است.: سقف تعهدی پیمانکار در چند مرحله تمدید شده و برای ادامه کار باید طبق قوانین اقداماتی صورت گیرد. از گذشته موضوعاتی سر راه این پروژه ایجاد شده که منجر به کندی روند کار شده است.

استاندار البرز گفت: تلاش می کنیم طی نشستی با مسئولان مربوطه، راهی برای حل مشکلات مالی پروژه پیدا کنیم. البته پیمانکار متعهد شده که با تمام ظرفیت و توان به پیشبرد پروژه بپردازد.

عبداللهی گفت: درصدد هستیم با بازدید های مستمر و برنامه ریزی دقیق و منسجم و تلاش جهادی برای تسریع در روند تکمیل این بیمارستان اقدام کنیم. در مجموع این پروژه حدود ۹۱ درصد پیشرفت داشته است.

کدخبر: 446

عکاس: محمد رضا جهانشاهلو

خبرنگار: فریبا کلاهی