شنبه، 02 بهمن 1400 - 09:48

معرفی مقصد، مهمترین عامل جذب گردشگر

نماینده ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور اسپانیا گفت: معرفی جاذبه های مقصد گردشگری، امری ضروری و مهم در جذب گردشگران از سراسر دنیاست.

 
آیین باور -  سجاد شالیکار در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور ۲۰۲۲ با بیان اینکه امسال برای دومین بار شرکت در فیتور را تجربه می کند، گفت: استقبال شرکت های بین المللی فعال در حوزه گردشگری با وجود پاندمی کرونا چشمگیر است و این امر نشانه بسیار خوب و نقطه امیدی برای رونق مجدد صنعت گردشگری در دنیا به شمار می رود.

وی معرفی مناسب و جذاب مقصد گردشگری در جذب گردشگران را امری ضروری دانست و حضور در نمایشگاه های بین المللی را بهترین فرصت برای برقراری تعامل سازنده با شرکای تجاری صنعت گردشگری برشمرد.
آقای شالیکار اضافه کرد: در این نمایشگاه ها با برگزاری جلسات مشترک با تور اپراتورها، فعالان بخش گردشگری و جهانگردان کشورهای مختلف و قابل اعتماد می توان از این فرصت ویژه برای رونق صنعت گردشگری بهره برد.
وی خاطرنشان کرد: باوجود همه مشکلاتی که در دوران کرونا با آن مواجه بودیم و همچنین تعلیق پی در پی فعالیت های گردشگری با تحمل و تاب آوری، امروز با قدرت آماده شروع مجدد فعالیت هستیم.
نمایشگاه بین المللی گردشگری فیتور اسپانیا که از 29 دی با حضور کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و 14 شرکت از کشور ایران در مادرید اسپانیا آغاز به کار کرده است تا 3 بهمن ماه ادامه دارد.

کدخبر: 548