چهارشنبه، 13 بهمن 1400 - 14:33

خطوط اتوبوس رانی و ناوگان عمومی شهر کرج بی سامان است

در این بازدید وضعیت خطوط اتوبوس رانی شهر کرج مورد بازدید قرار گرفت و تعدادی از ایستگاه های اتوبوسرانی که نیازمند بهسازی هستند بررسی شدند.

رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج از سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی و ایستگاه های سطح شهر به صورت سرزده بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر کرج؛ همزمان با نزدیک شدن به ماه های پایانی سال، رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج از خطوط اتوبوس رانی شهر کرج و تعدادی از ایستگاه های اتوبوسرانی بازدید کرد.

در این بازدید وضعیت خطوط اتوبوس رانی شهر کرج مورد بازدید قرار گرفت و تعدادی از ایستگاه های اتوبوسرانی که نیازمند بهسازی هستند بررسی شدند.

محمد اسدیان در ابتدای این بازدید صبحگاهی ، با حضور در ایستگاه های میدان شهدا، مصلی، هفت تیر و چهارراه طالقانی از نزدیک در جریان نحوه فعالیت خطوط قرار گرفتند و با تعدادی از رانندگان و مسافران اتوبوس‌های شرکت واحد به گفت‌و‌گو پرداختند.

وی اظهار داشت: تقاطع‌ها مهمترین گلوگاه‌های ترافیکی در سطح معابر شهری هستند و حل معضلات ترافیکی آنها با رویکرد منسجم و یکپارچه، گامی اساسی در سازماندهی ترافیک معابر شهر است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری با ایجاد زیرساخت‌های لازم شهروندان را به استفاده از حمل و نقل پاک ترغیب ‌کند، افزود: در گذشته به دلیل توسعه شهرها و تغییر سبک زندگی، شهروندان به استفاده از خودروی شخصی، برای ترددهای درون شهری، روی آوردند که آسیب‌هایی به سلامت آن‌ها و زیست شهری وارد کرده است.

اسدیان تاکید کرد: بهسازی و افزایش ناوگان اتوبوسرانی ، شرایط مطلوب سرویس‌های خدماتی مانند وجود ایستگاه‌های قابل دسترس، پایانه‌های حمل و نقل و قیمت مناسب موجب تمایل بیشتر مردم به استفاده حمل و نقل عمومی می شود که ان شالله در دستور کار مدیریت شهری قرار بگیرد.

کدخبر: 578