چهارشنبه، 13 بهمن 1400 - 14:45

کارخانه مقدم با نوسازی دستگاه ها و تجهیزات، پس از سال ها جان تازه ای گرفت

همزمان دهه فجر، 45 پروژه با اعتباری حدود 231 میلیارد تومان در شهرستان نظر آباد مورد بهره برداری و کلنگ زنی قرار گرفت

آیین باور-  مجتبی عبداللهی در مراسم افتتاح پروژه های دهه مبارک فجر در شهرستان نظرآباد که روز چهارشنبه صورت گرفت، ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر، افزود: اولین سفر شهرستانی در این این ایام را از نظرآباد و با گلباران گلزار شهدا آغاز کردیم.
وی ادامه داد: در این شهرستان همزمان با این ایام خجسته، 45 پروژه با اعتباری حدود 231 میلیارد تومان مورد بهره برداری و کلنگ زنی قرار گرفت.
عبداللهی گفت: یک مجموعه گلخانه ای هایتک تحت عنوان دهکده سبز استان در مساحت 10 هکتار با تکنولوژی های پیشرفته نیز مورد بازدید قرار گرفت چراکه اکنون درصدد توسعه این نوع کشت هستیم تا توان تولید، اشتغال و بهره وری را در حوزه کشاورزی افزایش دهیم.
وی افزود: طبق سیاست های دولت محترم سیزدهم باید به سمت افزایش مجموعه های گلخانه ای برویم و در این راستا حرکت و اهتمام جهادی داشته باشیم.
همچنین، استاندار البرز در مجموعه کارخانه مقدم حضور یافت و خط تولید این مجموعه با نوسازی تجهیزات و راه اندازی دستگاه های جدید پس از سال ها، آغاز به کار کرد.
در پایان نیز استاندار البرز در منزل خانواده های شهیدان علی اکبر، محمود و محمد داسدار، شهید جلیل زارع و شهید صفی الله بذرپاچ داسدار حضور یافته و با آنها دیدار و گفتگو کرد.

کدخبر: 580