پنجشنبه، 21 بهمن 1400 - 10:26

افتتاح مجتمع درمانی هوشمند در کرج

همچنین با افتتاح این مجتمع درمانی هوشمند تفاهم‌نامه ارایه خدمات درمانی ارزان قیمت و تسهیلات درمانی برای رانندگان تاکسی البرز منعقد شد.

آیین باور -به مناسبت دهه مبارک فجر نخستین مجتمع درمانی هوشمند در کرج آغاز بکار کرد.

 مدیر این مجتمع درمانی گفت: ساخت این مرکز در سال 1393 در بلوار هفت تیر کرج ، آغاز و با سرمایه ای بالغ بر دو هزار میلیارد ریال (دویست میلیارد تومان ) و با مشارکت بیش از سی نفر از پزشکان متخصص و فوق تخصص در رشته های مختلف در سال 1398 به بهره برداری رسید.

دکتر هرسینی افزود : این مجتمع دارای مطب های فوق تخصصی ، آزمایشگاه پاتوبیولوژی ، تشخیص مولکولی و ژنتیک پزشکی ، مرکز جامع تصویر برداری پزشکی شامل رادیولوژی دیجیتال ، سنجش تراکم استخوان ، پانورکس ، سونوگرافی سه بعدی و همچنین تصویر برداری رزونانس مغناطیسی (ام آر آی ) با قابلیت منحصر به فرد تصویر برداری از قلب ، سی تی اسکن و همچنین مطب های تخصصی زنان ، کودکان ، مرکز چک آپ جامع برای پیشگیری از بیماریها و همچنین واحد آموزش، درمانگاه شبانه روزی ، داروخانه و چشم پزشکی از دیگر بخشهای این مجتمع است.

او ادامه داد: زیر ساخت تکنولوژی اطلاعات و شبکه ارتباطی داخلی و تحت وب و بخش تخصصی آی تی با همکاری استادان علوم داده و داده کاوی از ویژگیهای منحصر به فرد این مجتمع است. همچنین با افتتاح این مجتمع درمانی هوشمند تفاهم‌نامه ارایه خدمات درمانی ارزان قیمت و تسهیلات درمانی برای رانندگان تاکسی البرز منعقد شد.

بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین این مرکز درمانی ،تعاونی حمل و نقل و تاکسیرانی البرز و یکی از بانک های قرض‌الحسنه ، علاوه بر تخفیف ویژه به رانندگان تاکسی برای دریافت خدمات درمانی ، بانک قرض‌الحسنه مورد نظر نیز تا سقف پنجاه میلیون تومان وام با کارمزد ۴ درصد برای درمان قشر زحمت کش راننده تاکسی اخنصاص خواهد داد.

مدیر عامل تعاونی حمل و نقل و تاکسیرانی البرز با بیان اینکه بازپرداخت این تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به صورت اقساط بلندمدت خواهد بود افزود : رانندگان تاکسی می توانند برای دریافت معرفی نامه ی مرکز درمانی هوشمند در کرج به دفتر این تعاونی مراجعه نمایند.

در حال حاضر شش هزار راننده البرز در حوزه حمل و نقل بار و مسافر در استان البرز فعالیت می کنند.

کدخبر: 616