چهارشنبه، 27 بهمن 1400 - 13:31

تعهد کتبی پیمانکاران؛ بیمارستان فردیس 30 ام خرداد 401 افتتاح می شود

تعهد کتبی پیمانکار بیمارستان دولتی فردیس برای اتمام پروژه تا پایان خرداد 1401/30 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان فردیس با رایزنی های استاندار البرز تخصیص یافت

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: برای حل مشکلات اعتباری بیمارستان فردیس با رایزنی های ویژه در راستای تخصیص اعتبار 30 میلیارد تومانی ظرف 72 ساعت از محل ستاد هدفمندی یارانه ها توفیق یافتیم.
مجتبی عبداللهی در جلسه ویژه بررسی رفع موانع پروژه بیمارستان های دولتی و خصوصی در شهرستان فردیس که روز چهارشنبه در سالن جلسات حوزه استاندار با حضور پیمانکاران و مسئولان مربوطه برگزار شد، افزود: در خصوص پروژه بیمارستان 260 تختی دولتی در فردیس دیگر هیچ عذر و بهانه ای را نمی پذیریم و اگر روند کار این بیمارستان طبق زمانبندی دقیق پیش نرود، با پیمانکار برخورد سخت قانونی خواهیم داشت.
وی ادامه داد: ظرف 3 ماه 5 جلسه تخصصی برای بررسی امور پروژه بیمارستان فردیس برگزار کرده ایم و در این راستا پیمانکار چند مرتبه بدعهدی کرده و کمبود اعتبار را بهانه قرار داده از این رو اعتبار ویژه 30 میلیارد تومانی از محل ستاد هدفمندی یارانه ها ظرف 72 ساعت تخصیص یافت.
عبداللهی گفت: پیمانکار طی تعهد کتبی، اعلام کرد که از چهارشنبه مورخ 28 بهمن ماه 1400 به صورت تمام وقت و حتی در تعطیلات نوروز فعالیت خود ادامه دهد و زمان بهره برداری را نیز پایان خرداد ماه 1401 اعلام کرد.
وی افزود: این آخرین اخطار برای پیمانکار است و تا زمان موعود، روند اتمام پروژه طی جلسات هفتگی رصد می شود.
استاندار البرز گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان نیز مکلف است که در این مدت نسبت به اتخاذ تدبیر برای تجهیز بیمارستان اقدام کند.
وی افزود: در خصوص بیمارستان های خصوصی آرین با 70 و به آفرین با 210 تخت در شهرستان فردیس نیز نشست اختصاصی برگزار شد و موانع موجود مورد بررسی قرار گرفت و طی مصوبه ای مقرر شد که با همکاری بانک های عامل، شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی مشکلات رفع شود.
عبداللهی گفت: همچنین هیات مدیره و پیمانکاران این 2 مجموعه نیز متعهد شدند در نیمه اول سال 1401 پروژه های خود را برای بهره برداری آماده کنند.

کدخبر: 632