سه‌شنبه، 03 اسفند 1400 - 10:48

در کنار معلمان هستم و بر حفظ احترام فرهنگیان تاکید دارم

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: صف معلمان و برهم زنندگان نظم جامعه جداست بنابراین در کنار معلمان هستم و اجازه نمی دهم که به این جایگاه ارزشمند و فرهیخته توهین و بی احترامی شود.

آیین باور-  مجتبی عبداللهی در دیدار با جمعی از معلمان استان که روز سه شنبه در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، با بیان اینکه دشمنان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، بیش از چهل سال است که این نظام را به طروق مختلف تحریم کرده اند، افزود: معلمان و به طور کلی فرهنگیان از اقشار آگاه و فرهیخته جامعه هستند و به طور قطع از مشکلاتی که بواسطه این محدودیت ها و دسیسه ها حاصل شده، مطلعند.
وی ادامه داد: با گذشت بیش از ۴ دهه از عمر انقلاب اسلامی، مردم همواره آگاهانه در صحنه بوده اند و اتحاد و انسجام و یکپارچگی خود را برای حفاظت از آرمان های انقلاب به نمایش گذاشته اند.
عبداللهی گفت: معلمان الگوی جامعه هستند و مردم و مسئولان همیشه نگاه و احترام خاصی برای این قشر فرهنگی و ارزشمند قائل هستند از این رو انتظار می رود که جامعه را از مشکلات کشور آگاه کنند.
وی افزود: اکنون که دولت محترم و مردمی سیزدهم با تمام توان درصدد اتخاذ تدبیر برای حل مسائل است باید همراه و همدل باشیم و فرصتی منطقی برای رفع موانع بدهیم.
استاندار البرز گفت: دولت مردمی سیزدهم از مشکلات بطن جامعه مطلع است به همین دلیل هم طرح ها و برنامه های مرتبط با این امر را در دستور کار قرار داده است.
وی افزود: در حال حاضر مسئولان ۳ قوه بیش از هر زمانی با هم همدل و همراه هستند تا ارتقا معیشت مردم محقق شود و باید این فرصت و اراده را غنیمت بدانیم و قدری صبور تر باشیم.
عبداللهی گفت: معلمان، افرادی با درایت و شعور هستند و نمی خواهند که به این نظام و آرمان های انقلاب لطمه ای وارد شود ولی عده ای خود را در این جمع فرهیخته جای می دهند و اهداف معاندان را دنبال می کنند.
وی افزود: از معلمان عزیز انتظار داریم که آگاه تر باشند و اجازه ندهند که دشمنان در این شرایط حساس کشور، روزنه ای برای نفوذ پیدا کنند.
استاندار البرز گفت: صف معلمان و برهم زنندگان نظم جامعه جداست بنابراین در کنار معلمان هستم و اجازه نمی دهم که به این جایگاه ارزشمند و فرهیخته توهین و بی احترامی شود.

کدخبر: 648