جمعه، 27 اسفند 1400 - 11:06

جواد چپردار: ارتباط سازنده با خبرنگاران اولویت شورای شهر کرج است

سیاست مجموعه مدیریت شهری این است که با همه رسانه‌هایی که اثرگذاری مناسبی در افکار عمومی دارند، ارتباط سازنده‌ای داشته باشیم.

رییس شورای شهر کرج گفت: سیاست شورای اسلامی شهر این است که با همه رسانه‌هایی که اثرگذاری مناسبی در افکار عمومی دارند، ارتباط و تعامل سازنده‌ای داشته باشیم.ما در طول فعالیت های هفت ماهه شورای اسلامی با دوری از حاشیه های جاری،معمول و گاهاً غیر متعارف سعی نموده ایم با تمرکز در متن مطالبات به تکالیف واقعی خود بپردازیم و غفلت از اولویت های مردم را به مصلحت مدیریت شهری نمی دانیم که البته معتقدیم این مهم باید مورد اهتمام همه واقع گردد و خود را مقدم در رعایت و تحقق آن میدانیم.

جواد چپردار ظهر امروز در مراسم تقدیر از اصحاب رسانه ضمن تبریک سال نو با تاکید بر اینکه ارتباط موثر با رسانه‌های رسمی از برنامه‌های سال آینده شورای شهر است، اظهار کرد: مدیریت شهری کرج طی حدود هفت ماه گذشته، ارتباط سازنده‌ای با رسانه‌ها داشته و در این خصوص تفاوتی بین رسانه‌های همسو و نقادانی که گاه با بی انصافی عملکرد این مجموعه را قضاوت می‌کنند، قائل نشده است.

وی ادامه داد: این جلسه بهانه‌‌ای برای تقدیر از همه کسانی است که طی هفت ماه و اندی از سال گذشته همراه و کنار مدیریت شهری کرج بوده و با انعکاس اخبار این مجموعه در راستای تنویر افکار عمومی و انعکاس عملکرد شورا و شهرداری گام برداشته‌اند.

وی توضیح داد: سیاست مجموعه مدیریت شهری این است که با همه رسانه‌هایی که اثرگذاری مناسبی در افکار عمومی دارند، ارتباط سازنده‌ای داشته باشیم.

رییس شورای شهر کرج گفت:شهدا جان ارزشمند خود را با نهایت اخلاص و ایثار تقدیم امنیت،آرامش و اقتدار نسل حاضر و نظام حاکم نموده و ما در مدیریت های زود گذر اگر ادعای پیروی از راه شهدا و مرام رزمندگان دفاع مقدس را داریم نباید نگاه جانبدارانه به رسانه‌ها داشته باشیم و به این توجه نکنیم که آنها با چه نگاه و گرایشی با مدیریت شهری تعامل دارند مبنای تعامل و همراهی رعایت تقوا،انصاف و ولایتمداری باشد.

چپردار اضافه کرد: امیدوارم به فضل الهی با تعامل شایسته و بهینه با رسانه‌ها، شاهد اتفاقات خوبی در سال آینده باشیم و به سمتی پیش برویم که با اهتمام صاحبان قلم و رسانه و موفقیت شورا در انجام تکالیف رضایت شهروندان از مجموعه مدیریت شهری افزایش یابد.

کدخبر: 700