شنبه، 20 فروردین 1401 - 12:09

مروری بر سفر رئیس دولت و همراهان به البرز(2)

آنچه در سفر نماینده رئیس جمهور به شهرستان چهار باغ گذشت

آیین باور -رئیس جمهور به همراه جمعی از اعضای هیات دولت در قالب نوزدهمین سفر استانی روز پنج شنبه ۱۸ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ به البرز آمد.در این سفر دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده رئیس جمهور در شهرستان چهارباغ حضور یافت.

دیدار وزیر ورزش و جوانان با خانواده شهید فرهنگ

در دومین برنامه سفر استانی وزیر ورزش و جوانان به همراه شمیرانی فرماندار چهارباغ و حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای محمدی امام جمعه  با حضور در منزل شهیدان فرهنگ از نزدیک با پدر شهیدان محمد و مجید فرهنگ دیدارکه برادرشهید نیز می باشد وازرزمندگان دفاع مقدس می باشنددیدار و‌گفتگو کرد و از مقام شامخ شهدا و خانواده این عزیزان تجلیل به عمل آورد.

بازدید وزیر ورزش ‌جوانان از مجموعه صنعتی هیمالیا

در ادامه سفر دکتر سجادی به شهرستان تازه تاسیس چهارباغ ،باتوجه به نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ،دانش بنیان و اشتغال آفرین از کارخانه هیمالیا بازدید کرد.

کارخانه هیمالیا در زمینه اشتغالزایی و کارآفرینی کار مهمی را انجام داده و توانسته یک هزار فرصت شغلی ایجاد کند این نشان می دهد که بخش خصوصی همچنان در بخش هایی از جمله صنعت می تواند پیشرو باشد.

بازدید دکتر سجادی از دهکده ورزشی

وزیر ورزش و‌جوانان در ادامه سفر خود به شهرستان چهارباغ به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به همراه مسئولان استانی و شهرستانی به دهکده ورزشی چهارباغ رفت و از نزدیک از این دهکده ورزشی که سالهاست میزبان بسیاری از مسابقات ،اردو های تیمها و...است ،بازدید کرد و در جریان برنامه ها و رویدادهای پیش روی این مجتمع فرهنگی ورزشی قرار گرفت 

بازدید دکتر سجادی از تصفیه خانه قائمیه چهارباغ

مقام عالی وزارت در سفر نیم روزه خود به شهرستان چهارباغ به همراه سایر مسئولین استانی و شهرستانی از تصفیه خانه مهدی آباد شهرستان چهارباغ بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات تصفیه خانه شهرستان چهارباغ قرار گرفت و مقرر شد تا وزارت نیرو ۳۱۰میلیارد تومان از اعتبارات ملی برای تکمیل تصفیه  خانه چهارباغ اختصاص دهد.

 

 

دیدار چهره به چهره وزیر ورزش و جوانان با نمایندگان تشکل ها و اقشار مردم

 

آخرین برنامه دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان و نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان چهارباغ با دیدار چهره به چهره با اقشار مختلف مردم همراه شد.

دکتر سجادی به همراه حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ ،نظرآباد،طالقان و‌چهارباغ در مجلس شورای اسلامی ،قدرت الله شمیرانی فرماندارچهارباغ و مدیران استانی و شهرستانی در مصلی این شهرستان میزبان مردم و نماینده تشکل های مختلف بودند.

در این نشست مسائل و مشکلات شهرستان چهارباغ توسط اقشار مختلف مردم در دیدار چهره به چهره با دکتر سجادی وزیر ورزش و‌جوانان بیان شد.

در این دیدار دکتر سجادی قول مساعد دادن تا مشکل سرانه ورزشی که در حال حاضر جوان‌ها ی این شهرستان با آن مواجه هستند را برطرف کند تا جوانان اعتماد به نفس پیدا کنند و برای آینده خود برنامه ریزی داشته باشند و زمینه لازم را برای پیشرفت جوانان فراهم شود.

نماینده ویژه رئیس جمهور با اقامه نماز درمصلی با اقشار مختلف برسر سفره افطاری ساده وصمیمانه  نشست

کدخبر: 734

خبرنگار: فریبا کلاهی