چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 - 10:40

استاندار البرز: تاریخچه تلاش های بخش گردشگری نمره قابل قبولی ندارد

بخش خصوصی باید آستین را بالا بزند و در بخش گردشگری البرز، تحولات خوبی رقم بزند تا شاهد تحولات چشمگیری باشیم.

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در همه امور می توان با همکاری و مودت امور را پیش برده و موفق بود.

مجتبی عبداللهی در مراسم تجلیل از اعضای ستاد خدمات سفر استان که در مجموعه ایثار کردان برگزار شد، ضمن تقدیر از خادمین این عرصه افزود: با توجه به جلساتی که در ستاد خدمات سفر برگزار شد نشان داد با هماهنگی، همدلی و وحدت می توان‌خدمات و فعالیت های خوبی ارائه داد و رضایتمندی مردم‌ را کسب کرد و این‌ اتفاق در ستاد خدمات سفر استان افتاد.

آیین باور -  استاندار در آیین تجلیل از خادمین ستاد سفر استان البرز گفت: با مودت در تمام کارهای استان می توانیم به توفیق دست پیدا کنیم، در صنعت  توریسم هم باید در البرز اتفاقات خوبی رخ دهد، خصوصا بخش خصوصی که با علاقه و تخصصی که دارد می تواند تاثیر گذارباشد.

عبدالهی گفت:  استان البرز قابلیت های بزرگی دارد که از چشمها دور افتاده و باید بخوبی دیده شود و در ستاد  سفر امسال تجارب خوبی بدست آوردیم که می تواند نقاط ضعف و منفی را اصلاح کند و البرز را از استان عبوری به جایی تبدیل کنیم که اسکان پذیر باشد.

وی از بخش خصوصی درخواست ورود کرد تا برای اصلاح شرایط آستین بالا بزنند و گفت: ما از کشورهای دارای  تاریخ_تمدن و دیدنی های بسیار هستیم.

وی با اشاره به درآمد توریسم در ترکیه که از  صنعت_نفت ما درآمدزا تر است گفت : امارات با ساخت تصنعی جاذبه های  گردشگری از دنیا پیش افتاده است. صنعت گردشگری در کشور ما جایگاه واقعی خود را پیدا نکرده است و جای کار دارد.

استاندار با ابراز تاسف از اینکه علی رغم همه امکانات و جاذبه ها و ظرفیتهای گردشگری موجود در استان و کشور نمره قابل قبولی نمی گیریم گفت:  خوشبختانه در  ستاد_سفر امسال در البرز موفق بودیم، این می تواند به ورود گردشگر داخلی و خارجی به البرز کمک کند و این میسر نمی شود مگر با مطالبه گری

 

کدخبر: 788

خبرنگار: فریبا کلاهی