پنجشنبه، 19 خرداد 1401 - 13:51

در خواست همسوسازی فضای های سبز با دائقه جوانان

امروزه پارک‌ها محلی برای گذراندن اوقات فراغت جوانان به شمار می‌روند، استفاده از این فضاها فرصت مناسبی برای اشاعه فرهنگ شهروندی است.

آیین باور - سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج بر استفاده از ظرفیت پارک‌ها برای آموزش‌های شهروندی تاکید کرد.

محسن برجی  ضمن یادآوری این موضوع که امروزه پارک‌ها محلی برای گذراندن اوقات فراغت جوانان به شمار می‌روند، استفاده از این فضاها را فرصت مناسبی برای اشاعه فرهنگ شهروندی دانست.

وی با تأکید بر ضرورت سوق جوانان به سمت فرهنگ شهروندی در کنار فرهنگ‌ اسلامی از سرعت نفوذ غربی‌ها در فرهنگ ایران یاد کرد و گفت: طبق تأکید رئیس کمیسیون فرهنگی مبنی بر ترویج فرهنگ اسلامی شهروندی همسو با ذائقه قشر جوان، تحقق این مهم در پارک‌ها می‌تواند اثرگذار باشد.

این مسئول ادامه داد: اجرای برنامه‌های متناسب با فرهنگ شهروندی و اسلامی در پارک‌ها اعم از نمایش، سرود، مسابقه و … می‌تواند پیشنهاد مناسبی برای ترغیب جوانان به سمت حفظ فرهنگ اصیل خود باشد.

به گفته برجی ارائه راهکارهای نوین در این خصوص در دستور کار سازمان فرهنگی قرار گرفته و در حال حاضر پیشنهادهایی مطرح‌شده که در دست بررسی و اقدام است

کدخبر: 818

خبرنگار: فریبا کلاهی