شنبه، 04 تیر 1401 - 18:24

جشنواره تجلیل از واحدهای اقتصادی فعال البرز در مسئولیت اجتماعی برگزار می شود

اولین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره تجلیل از واحد اقتصادی فعال استان البرز در زمینه مسئولیت اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز برگزار شد.

آیین باور _دبیر جشنواره تجلیل از واحدهای اقتصادی فعال در مسئولیت اجتماعی با اعلام این خبر گفت: امروز شنبه چهارم تیرماه اولین جلسه شورای سیاستگذاری این جشنواره با حضور نمایندگان ادارات کل آموزش و پرورش صنعت معدن و تجارت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی البرز اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی و فعالان و صاحب نظران حوزه مسئولیت اجتماعی در این اداره کل برگزار شد.

هومن نادری گفت: دبیرخانه دائمی جشنواره تجلیل از واحد اقتصادی فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تشکیل می گردد .

وی افزود: با هدف ترویج و تقویت فرهنگ مسئولیت پذیری اجتماعی فعالان اقتصادی تولیدکنندگان و صاحبان صنایع و دستگاه‌های اجرایی ذیربط نسبت به شناسایی و معرفی واحدهای فعال در این زمینه اقدامات لازم صورت پذیرد و مراحل برگزاری جشنواره با حضور کمیته های تخصصی مربوطه دنبال شود.

وی خاطر نشان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته بخش‌های زیادی از فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع و تولید کنندگان در استان البرز در زمینه مسئولیت اجتماعی و ارائه خدمات به شهروندان و جامعه هدف و محیط پیرامونی کار خود، دارای اقدامات پسندیده و شایسته بوده و به منظور تقویت این فرهنگ این جشنواره از سوی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با حضور صاحبان صنایع و تولیدکنندگان و مدیران و مسئولین استانی و کشوری در سال جاری برگزار خواهد شد.

کدخبر: 839