یکشنبه، 05 تیر 1401 - 14:41

دومین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های معماری و شهرسازی شوراهای کشور برگزار شد

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج از برگزاری دومین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های معماری و شهرسازی شوراهای کشور  در تهران خبر داد.

آیین باور - حسین مهاجری در حاشیه این اجلاس اظهار داشت: این اجلاسیه  با عنوان " بازآفرینی شهری و توسعه مسکن ملی " از  یکم تا سوم تیرماه به میزبانی کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

وی تصریح کرد: اعضای مجمع کمیسیون‌های شهرسازی و معماری شورا‌های کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها در این اجلاس از زحمات مهدی چمران رئیس شورا به دلیل تثبیت و تداوم نهاد مدنی شورا‌ها تجلیل کردند.

مهاجری عنوان کرد: رویکرد این اجلاسیه تمرکز بر بازآفرینی تخصصی حوزه مسکن با رعایت استانداردها و ایمنی ساختمان‌ها و موضوعات و مشکلات شهرها است.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج افزود: نخستین اجلاس این مجمع در شورای ششم در تبریز برگزار شد و در آنجا هیات رئیسه و کمیته ها مشخص شدند و پس از بحث و گفت و گو جمع بندی صورت گرفت.

مهاجری بیان کرد: ساخت و سازهای  غیر مجاز، قانون محل مطب پزشکان ، موضوع کاربری های عمومی، املاک قولنامه ای و فاقد سند از موضوعاتی بود که در این اجلاسیه بحث و تبادل نظر شد.

کدخبر: 846

خبرنگار: فریبا کلاهی