یکشنبه، 05 تیر 1401 - 15:13

نخستین بار به میزبانی دیزین

مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان؛ برگزار می شود

رئیس هیات دوچرخه سواری استان البرز گفت: البرز برای اولین بار میزبان مسابقات دوچرخه سواری کوهستان خواهد شد.

آیین باور - برومند نظری گفت: در صورت موافقت فدراسیون دوچرخه سواری آمادگی داریم تا مسابقات قهرمانی کشور در رشته دوچرخه سواری کوهستان را در پیست بین المللی دیزین برگزار کنیم.

نظری گفت: با توجه به موقعیت خوب پیست دیزین و دارا بودن تمامی شرایط برای حضور ورزشکاران با رایزنی‌های صورت گرفته به زودی میزبان مسابقات کشوری دوچرخه سواری کوهستان در پیست دیزین خواهیم بود . این مسابقات در استان البرز برای اولین بار به صورت کشوری برگزار خواهد شد.

 رئیس هیات دوچرخه سواری استان البرز تصریح کرد: در بخش بانوان خانم ها ماندانا دهقان و مائده نظری در رشته سرعت در رده برترین های دوچرخه سواری ایران و آسیا قرار دارند که این دو ورزشکار درحال حاضر عضو تیم ملی دوچرخه سواری ایران نیز هستند .در حال حاضر بر روی برنامه های استعدادیابی تمرکز کرده‌ایم تا بتوانیم افرادی را که در این رشته استعداد قهرمانی دارند مورد حمایت قراردهیم .

 رئیس هیات دوچرخه سواری البرز به احداث پیست دوچرخه سواری کوهستان در باغستان کرج اشاره کرد و گفت: مقدمات احداث این پیست در حال انجام است و به زودی در اختیار ورزشکاران قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این استان فاقد پیست دوچرخه سواری کورسی است و دوچرخه سواران تمرینات آماده سازی خود را جهت حضور در مسابقات کشوری در خیابان ها انجام می‌دهند .

کدخبر: 850

منبع: خبرگزاری صداسیما البرز