سه‌شنبه، 28 تیر 1401 - 12:59

تا انتهای سالجاری، 30 بوستان محله ای به سرانه کرج افزوده می شود

شهرداری با توجه به نیاز، ظرفیت و پتانسیل های موجود می تواند برای ساختِ بوستان هایی بیشتر از این تعداد اقدام و اعتبار آن را در فصل تصویب متمم بودجه پادار نماید.

آیین باور -علی قاسم پور در حاشیه آیین افتتاحیه بوستانهای سراج و روستانژاد در منطقه ۲ کرج که با حضور سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر، شهروندان، مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد، گفت: محلاتِ کم برخوردار شهر ظرفیت بسیاری برای کارهای عمرانی و خدماتی و رفاهی دارند و در دوره کنونی بنا داریم تا بخشی از عقب ماندگی ها و فقر زیرساخت ها را جبران نماییم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: بر اساس برنامه ای که شورای شهر در روند بررسی و تصویب بودجهِ ۱۴۰۱ شهرداری کرج تاکید و مقرر نموده، احداث ۳۰ بوستان محله ای را در سال جاری در دستور کار داریم اما شهرداری با توجه به نیاز، ظرفیت و پتانسیل های موجود می تواند برای ساختِ بوستان هایی بیشتر از این تعداد اقدام و اعتبار آن را در فصل تصویب متمم بودجه پادار نماید.

عضو هیئت رئیسه پارلمان شهری کرج ضمن قدردانی از زحمات سازمان سیما و منظر در راستای احداث بوستان های محله ای، اظهار کرد: این خدماتردار و اقدامات در مقابل شأن بسیار والای شهروندان فهیم و معظم بسیار ناچیز است و امیدواریم که مورد قبول ساکنین گرانقدر قرار گرفته باشد و ان شاء الله بتوانیم در ادامه دوره خدمات بهتری را ارائه نماییم.

 

کدخبر: 889

خبرنگار: فریبا کلاهی