یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 - 12:24

۱۵ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر کرج اضافه شد

معاون عمرانی استاندار البرز گفت: با موافقت و پیگیری استاندار البرز و تخصیص ۶۰۰ میلیارد ریال اوراق مشارکت از سوی دولت، ۱۵ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی کلانشهر کرج اضافه شد.

آیین باور -  ابوالفضل فانی با بیان این مطلب در آیین بهره برداری از اتوبوس های جدید ناوگان حمل و نقل عمومی کرج ضمن قدردانی از تلاشهای مدیریت شهری کرج به منظور توسعه ناوگان اتوبوسرانی، اظهار داشت: با تاکید دکتر شهبازی استاندار البرز مبنی بر مناسب سازی محیط و ناوگان حمل و نقل عمومی برای جانبازان و معلولین، اتوبوس های جدید به گونه ای طراحی شده که این عزیزان نیز به راحتی می توانند به آن دسترسی و از آن استفاده نمایند.
وی با تاکید بر بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری خاطر نشان کرد: با نوسازی و بروز شدن ناوگان حمل و نقل عمومی می توان گام های موثری در کاهش آلایندگی، بعنوان منابع متحرک و کاهش آلودگی هوا در کلانشهر کرج برداشت.
فانی اضافه کرد: تمامی اتوبوس های جدید مجهز به استانداردهای روز دنیا در زمینه آلایندگی هوا هستند.
وی گفت: با حمایت های استاندار و شورای اسلامی شهر کرج با اختصاص ۶۰۰ میلیارد ریال اوراق مشارکت، ۱۵ دستگاه اتوبوس به سیستم حمل و نقل عمومی کرج اضافه که امروز شاهد بهره برداری از آن ها بوده و در آینده ای نزدیک ۵۰ دستگاه اتوبوس دیگر با اعتباری بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال که بصورت اوراق مشارکت تامین شده است، به ناوگان حمل و نقل شهر کرج افزوده خواهد شد.
وی همچنین در پایان یادآور شد: با تاکید و حمایت های نماینده عالی دولت در استان و شورای اسلامی و تلاش شهردار کرج به زودی شاهد بهره برداری از بخشی از مترو کرج خواهیم بود که نقش قابل توجهی در توسعه خدمت رسانی در حوزه حمل و نقل عمومی خواهد داشت.

کدخبر: 9