چهارشنبه، 29 تیر 1401 - 20:49

هرگونه اقدام غیرمتعارف در قبور بهشت سکینه (س) ممنوع است

آخرین مهلت یکسان سازی 15 مرداد ماه سال جاری است

با دستور قضایی و در راستای رسیدگی به برخی از اعتراض‌ها مناسب و یکسان سازی انجام خواهد شد.

آیین باور -در راستای اجرای طرح یکسان‌سازی و مناسب‌سازی قطعات و قبور قدیمی گورستان بهشت سکینه (س)، از سال گذشته مقرر شد قبوری که ارتفاع بیش از حد داشته یا بر روی سنگ متوفی از آیه قران استفاده کرده اند یا کتیبه هایی به قبور افزوده اند جمع آوری شود. همچنین نصب صندلی یا هر گونه نقوض و تصویر نامتعارف،گلدان، تابلو، چراغ، حصار، باغچه وباید برداشته شود.

رئیس آرامستان بهشت سکینه اعلام کرد: با دستور قضایی و در راستای رسیدگی به برخی از اعتراض‌ها و شکایت‌های شهروندان و تسهیل در تردد زائرین اهل قبور به‌ویژه جانبازان و معلولان و افراد ویلچری  این طرح در حال اجراست.

آخرین مهلت برای یکسان سازی و رفع هرگونه موارد تخلف نامبرده شده و اقداماتی که خارج از تعهدنامه مندرج در فرم سنگ مزار است ۱۵ مردادماه اعلام شده است

محمودی نژاد ادامه داد: کارشناسان سازمان پس از بررسی و مستندسازی سنگ‌های مزار در صورت عدم تطابق با آیین‌نامه اجرایی با خانواده متوفی تماس می‌گیرد و توضیحات مربوطه را جهت اصلاح ارائه می‌دهد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج اعلام کرد: در صورت عدم توجه خانواده‌های متوفی به این طرح، سازمان با دستور قضایی مذکور، راسا مکلف به جمع‌آوری موارد نامتعارف در قطعات است.

وی گفت: شهروندان و خانواده‌های معزا جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اجرای این طرح می‌توانند با شماره تلفن ۳۴۷۶۰۴۵۶ تماس بگیرند

 

کدخبر: 901