پنجشنبه، 06 مرداد 1401 - 14:09

اداره کل آموزش فنی و حرفه البرز تفاهم نامه همکاری آموزشی امضا کرد

تفاهم نامه همکاری آموزشی نیز به امضای بهزاد غفاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای و محمدحسین شاهینی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز رسید.

ششم مرداد گرامیداشت روز ملی کارآفرینی و آموزشهای فنی و حرفه ای بود و نشستی  با هدف ارتقای شایستگی های حرفه ای هنرجویان، دانش پذیران و دانش آموختگان دانشگاهی با رویکرد رفع نیاز بازار کار کشور به نیروی متخصص، برگزار شد .

همکاری برای توسعه آموزشهای مهارتی در دستور کار ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای و ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز قرار گرفت

در این نشست تفاهم نامه همکاری آموزشی نیز به امضای بهزاد غفاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای و محمدحسین شاهینی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز رسید.

از مهمترین اهداف انعقاد این تفاهم نامه می توان به مواردی چون استفاده از ظرفیتهای دومجموعه در راستای هم افزایی و ارتقای مهارتهای دیجیتال و حمایت از نخبگان و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ، توانمندسازی فارغ‌التحصیلان دانشگاهها به منظور ایجاد بستر اشتغال مولد، جامع و‌پویا برای جوانان، همکاری برای توسعه کسب و کارهای نوپا و همچنین استفاده از حمایت‌های پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات در خصوص برگزاری دوره های مهارتی مرتبط با تکنولوژی های HITECH و حمایت آموزشی جهت توسعه اقتصاد دیجیتال در استان البرز، اشاره کرد.

کدخبر: 917

خبرنگار: فریبا کلاهی