جمعه، 28 مرداد 1401 - 15:10

شورای حل اختلاف صلحی ویژه رسانه البرز آغاز به کار کرد

این شورا به شکایاتی که له یا علیه اهالی رسانه طرح شود رسیدگی می کند

آیین باور - شورای حل اختلاف ویژه رسانه، با هدف تکریم اهالی رسانه استان و استفاده از ظرفیت آنها برای انجام مذاکرات اصلاحی و ایجاد صلح و سازش در پرونده های مربوط به رسانه، شعبه صلحی شورای حل اختلاف ویژه رسانه در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در کرج افتتاح شد.

رئیس قوه قضائیه البرز گفت:  استفاده از ظرفیت موجود برای انجام مذاکرات اصلاحی و ایجاد صلح و سازش در پرونده های مربوط به رسانه، با همکاری معاونت توسعه حل اختلاف و مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان و نیز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان البرز در محلی خارج از مجتمع های های قضایی استان تشکیل شد.

وی با تشریح اینکه شعبه ۴۰ صلحی شورای حل اختلاف ویژه رسانه در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در شهرستان کرج به فعالیت خواهد پرداخت، تصریح کرد: در این شورا به شکایاتی که له یا علیه اهالی رسانه طرح می‌شود با استفاده از ظرفیت متولیان و نیز معتمدین رسانه جهت انجام مذاکرات اصلاحی و ایجاد سازش رسیدگی خواهد شد.

ایجاد «شورای حل اختلاف ویژه رسانه استان البرز» را چهارمین شورای حل اختلاف تخصصی ایجاد شده از ابتدای سال جاری برشمرد و متذکر شد: شوراهای حل اختلاف ویژه مدیریت شهری؛ ویژه اتاق اصناف و شورای حل اختلاف ویژه شرکت‌های دانش بیان از ابتدای سال جاری تاکنون در استان تشکیل شدند.

کدخبر: 955

خبرنگار: فریبا کلاهی