یکشنبه، 24 بهمن 1400 - 11:25

استاندار البرز:

از برنامه های شورای شهر حمایت کرده و از هیچ تخلفی چشم پوشی نخواهم کرد

استاندار البرز گفت: البرز در حوزه بهداشت و درمان با ضعف جدی سرانه ها مواجه است، از این رو ضرورت دارد که برای جلب توجه خیرین و بخش خصوصی به این امر تلاش بیشتری صورت گیرد.

آیین باور -  مجتبی عبداللهی در نشست هم اندیشی با اعضای شوراهای اسلامی شهر استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه هدف از این نشست بررسی و احصا مشکلات و اتخاذ تدابیر لازم برای حل آنها است، افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور نباید اقدامات و عملکرد خود را منوط به دریافت اعتبار و بودجه کنیم.

وی ادامه داد: ضرورت دارد در جایگاه های مختلف مدیریت در استان، طرح های خلاقانه برای درآمدزایی جهت پیشبرد اهداف توسعه ای البرز داشته باشیم.

عبداللهی گفت: البرز به اندازه ای توان و ظرفیت دارد که بتواند بسیاری از مشکلات را درون استان حل و فصل کند و برای پیگیری حل مسائل کلان هم نگاه ویژه ملی را جلب خواهیم کرد.

وی افزود: شهرهای البرز منابع متعددی برای درآمدزایی دارند که باید با خردجمعی آنها را احصا و بهره برداری کنیم.

استاندار البرز گفت: البرز در حوزه بهداشت و درمان با ضعف جدی سرانه ها مواجه است، از این رو ضرورت دارد که برای جلب توجه خیرین و بخش خصوصی به این امر تلاش بیشتری صورت گیرد.

استاندار البرز اضافه کرد: در مسیر آبادانی استان از تک تک اعضای شوراهای اسلامی و شهرداران حمایت می کنم ولی از طرف دیگر هیچ تخلفی چشم پوشی نخواهم کرد.روسای شوراهای اسلامی استان باید رصد و نظارت دقیق بر عملکرد اعضا داشته باشد.

عبداللهی افزود: شوراهای اسلامی شهر و روستا باید در جهت جلب اعتماد مردم کوشا باشند. چشم به هم بگذاریم فرصت ها می گذرند و باید به کارنامه عملکرد خود نگاه کنیم.

عبداللهی افزود: از حواشی باید دوری کنید و اجازه ندهید موضوعات مخرب مانع راه خدمتگزاری شما شود. به نشست و برخاست خود دقت داشته باشید و از افراد مشکل ساز دوری کنید.

استاندار البرز افزود: شرایط البرز بسیار خوب و مساعد است، ما نباید با این میزان امکانات و ظرفیت، استانمان را با بخش های محروم کشور مقایسه کنیم.

*یک دست صدا ندارد باید با هم متحد و یکپارچه شویم تا البرز را متحول کنیم

وی گفت: باید ظرفیت ها و فرصت ها را مدیریت کنیم تا مشکلات را حل کنیم. با فرافکنی و انداختن مسئولیت به سوی یکدیگر به نتیجه ای نمی رسیم.

وی گفت: در جایگاه اجرایی خود پیگیری های بسیاری برای ارتقا زیرساخت های استان در سطح ملی داشته ام و در سفر رییس جمهور محترم به استان اخبار خوبی را خواهیم داشت. نمی توان یک تنه مشکلات استان را حل کرد، همه باید برای ایجاد تحول در البرز یکدل و متحد و یکپارچه شویم.

وی افزود: با تمام گروه ها و افراد صاحب نظر استان که درخواست دیدار داشته اند، جلسه و گفتگو داشتم و اکنون منتظر هستم که طرح ها و پروژه های خود را برای توسعه البرز اعلام کنند، باید بجای سخنرانی و پرداختن به حاشیه ها، مخلصانه کار کنیم و البرز را شکوفا کنیم.

استاندار البرز افزود: از اعضای شوراهای اسلامی استان انتظار می رود در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در خصوص گسترش سویه ششم کرونا تلاش ویژه ای داشته باشند.

وی گفت: چراکه تعطیلات نوروز را در پیش داریم و متاسفانه این سویه جدید ادامه خواهد داشت و اگر پیشگیری های لازم صورت نگیرد با مشکلات جدی مواجه می شویم.

کدخبر: 624