یکشنبه، 13 تیر 1400 - 11:48

طولانی‌ترین بلوار کرج؛ تعریض می شود

تعریض طولانی‌ترین بلوار کلانشهر کرج ( بلوار ارم، به منظور کاهش ترافیک این معبر پرتردد، در حال انجام است.

بلوار ارم به‌عنوان یکی از طولانی‌ترین بلوار‌های ایران یاد شده است که از آزادراه کرج-قزوین آغازشده و با گذر از میان مهرشهر، در فرودگاه بین المللی پیام به پایان می‌رسد. «کاخ مروارید»، «باغ سیب مهرشهر» و پارک «هامون» ازجمله جاذبه‌های گردشگری هستند که در طول این بلوار قرار دارند.

حجم بالای تردد در منطقه مهرشهر باعث شده تا شهرداری کرج تعریض این بلوار را در دستور کار خود قرار دهد به امید اینکه معضل ترافیک در این محدوده از شهر مرتفع شود.

از آن جایی‌ که شمال این بلوار جزو منطقه چهار و جنوب آن جزء منطقه سه شهرداری کرج است، آخرین وضعیت این طرح را از مدیران این مناطق پیگیر شده‌ایم که در ادامه می‌خوانید.

مدیر منطقه سه شهرداری کرج ضمن تشریح آخرین وضعیت تعریض بلوار ارم، طول این طرح را ۷ کیلومتر دانست و گفت: بخشی از این طرح در منطقه سه واقع شده است که در دو جبهه شرقی و غربی قرار دارد.

علی آرایی، به وضعیت آزادسازی و تملک معارضین این  طرح اشاره کرد و افزود: منطقه سه در سال‌های ۷۵ تا ۹۸ توانست با ۴۳ درصد و در سال گذشته با ۲۸ درصد پیشرفت در جبهه غربی این  طرح را پیش ببرد.

آرایی همچنین پیشرفت جبهه شرقی این طرح در سال گذشته را ۱۷ درصد  دانست و گفت: پیشرفت کلی این طرح ۴۸ درصد بوده و در حال حاضر ۱۲ هزار و ۶۰۰ متر از این بلوار بازگشایی‌شده است.

کدخبر: 105