سه‌شنبه، 04 اردیبهشت 1403 - 18:03

مدیرکل ارشاد البرز:

مَکارت،منحصر به‌ فردترین‌ کارت هویتی‌بانکی

هنر کارت شامل ارائه خدمات، تسهیلات، تخفیفات و ... می شود.

آیین باور-  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: صندوق اعتباری هنر مصمم به تبدیل هنر کارت به مهمترین شناسه هویتی، معیشتی و بهره مندی از مزایای ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در سراسر کشور می باشد.

وی خاطرنشان کرد: فلسفه ایجاد هنرکارت منحصربه‌فردترین کارت هویتی_بانکی است و در حال حاضرشرکت هنرکارت بنیان ایرانیان با نام تجاری «مـَ کارت» شناخته می شود.

جابری انصاری تأکید کرد: ثبت نام و صدور هنرکارت برای هنرمندان هم اکنون نیز با شتاب ادامه دارد و مهمترین ویژگی این کارت ، ماهیت شناسایی و هویتی آن برای اهالی فرهنگ و هنر کشور  است که با توجه به اطلاعات مندرج بر روی آن شامل نام، نام خانوادگی و زمینه فعالیت به فارسی و انگلیسی و تصویر افراد در بین اهالی هنر دارای امتیاز ویژه ای می باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ادامه داد: هنرمندان گرامی می توانند پس از تکمیل عضویت خود در صندوق اعتباری هنر، اقدام به درخواست صدور هنرکارت کرده و از مزایای این کارت بهره مند شوند.

جابری انصاری درادامه سخنان خود از هنرکارت به عنوان یک شناسه هویتی مخصوص هنرمندان و دیگر اصحاب فرهنگ، رسانه و فعالان قرآن و عترت در سراسر کشور یاد و تصریح کرد: با رایزنی، پیگیری و مجموع اقدامات انجام گرفته شاهد ارائه چندین خدمت ویژه توسط این کارت بودیم که از جمله این خدمات می توان به عرضه بسته اقتصادی خواربار ویژه دارندگان هنرکارت به مناسبت عید سعید فطر، دریافت خسارت نسخ الکترونیکی دارو، طرح نوروزی فروش اقساطی موتورسیکلت‌، ویژه هنرمندان، ارائه تسهیلات، مسکن، خرید خودرو و موارد دیگر اشاره نمود که نیاز است قشر فرهیخته فرهنگ، هنر و رسانه با تک تک آنها و دیگر خدماتی که در آینده نزدیک به آن اضافه می شود از طریق نصب اپلیکیشن و همچنین وب سایت https://makart.ir/ آشنا شوند.

کدخبر: 1636