دوشنبه، 28 تیر 1400 - 13:08

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز از ارتقا رتبه سه بیمارستان در البرز خبر داد

بیمارستان های امام حسین (ع) ، ثارالله و کوثر رتبه درجه یک را کسب کردند

دکتر محمد فتحی رییس دانشگاه با اعلام این خبر افزود: سه بیمارستان امام حسین(ع) ، ثارالله و کوثر که پیش از این مدیریت آنها به بخش خصوصی واگذار شده بود خوشبختانه با پیگیری های بسیار، مدیریت هر سه بیمارستان به دانشگاه انتقال یافت.

آیین باور - دکتر فتحی ادامه داد: طی آخرین ارزیابی و اعتبار بخشی وزارت بهداشت بیمارستان های امام حسین (ع) ، ثارالله و کوثر توانستند رتبه یک (گرید یک ) را کسب نمایند که این امر از لحاظ اعتبارات بیمارستان بسیار حایز اهمیت است و جایگاه و شرایط بیمارستان تغییر چشمگیری خواهد داشت .

وی افزود: با تغییر و تحولات ایجاد شده در سه بیمارستان خوشبختانه شرایط مطلوبی از ارایه خدمت به بیماران را شاهد هستیم و تمامی تخت ها و تخصص های مربوطه در این سه مرکز فعال هستند.

رییس دانشگاه تصریح کرد: بیمارستان هایی که از سوی وزارت بهداشت رتبه یک (گرید یک ) را دریافت می کنند از لحاظ فضای فیزیکی ، نیروی انسانی ، تجهیزات ، تخصص و نوع خدمات درمانی ، مدیریت و اصول برنامه ریزی ، کمیته های تخصصی و نحوه ی ارایه خدمات و دیگر شاخص های ارزیابی و اعتبار بخشی نمره و امتیاز حدنصاب و عالی را کسب کرده اند.

دکتر فتحی با بیان اینکه در حدود یک ماه پیش مدیریت بیمارستان امام حسین (ع) به طور کامل به دانشگاه انتقال یافت افزود: طی مدت انتقال بخشی از فعالیت های این بیمارستان دچار مشکل و بی برنامگی شده بود و نارضایتی شهروندان را به همراه داشت که خوشبختانه در حال حاضر با اقدام جهادی که طی ۲۰ روز در این بیمارستان اتفاق افتاد توانست به رتبه یک ارتقا یابد و تمامی تخت ها و بخش های مربوطه در این بیمارستان فعال شود و خدمات درمانی به خوبی ارایه شود و مردم می توانند با اطمینان خاطر بیشتری به این سه مرکز مراجعه نمایند.

کدخبر: 143