دوشنبه، 18 مرداد 1400 - 12:48

همراه با فروشگاه مجازی

نمایشگاه تاز‌ه‌های نشر موزه ملک، در محوطه باغ ملی تهران

کتابخانه و موزه ملی ملک، نمایشگاهی از تازه‌های نشر انتشارات این موقوفه آستان قدس رضوی در فضای محوطه تاریخی باغ ملی تهران برپا کرد.

به گزارش آیین باور-به نقل از روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، با توجه به توقف خدمات حضوری این گنجینه تاریخی در پی گسترش بیماری کرونا، ویترین‌های بخش بیرونی ساختمان این موقوفه میزبان تازه‌های نشر انتشارات کتابخانه و موزه ملی ملک شد تا ره‌گذران در محوطه تاریخی باغ ملی تهران به ویژه دوستداران فرهنگ و تمدن از نشر کتاب‌های تازه آگاهی یابند. 
 
نمایشگاه تازه‌های نشر انتشارات کتابخانه و موزه ملی ملک با هدف شناساندن بخشی از کنش‌ها و کوشش‌های انتشارات موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، گسترش فرهنگ کتابخوانی در میان شهروندان و جذابیت‌بخشی به نمای بیرونی ساختمان این گنجینه فرهنگی- تاریخی برپا شده است.
 
کتاب‌هایی همچون «روزگار ملک؛ هشتاد خاطره و روایت از حاج حسین آقا ملک»، «با کودکان در موزه ملک»، «خوش‌نویسی؛ با نگاه به آثار مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک» و «کاشی‌سازی؛ با نگاه به آثار آستان قدس رضوی» در این نمایشگاه به چشم آید.
 
مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک با دریافت پروانه نشر کتاب از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور در سال ۱۳۹۸، بدون هم‌پوشانی با فعالیت‌های دیگر نهاد‌های فعال آستان قدس رضوی در حوزه چاپ کتاب، در گستره انتشار متون تخصصی مرتبط با منابع موجود در این گنجینه در گستره فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی فعالیت می‌کند.
 
دوستداران تاریخ، فرهنگ و هنر برای دریافت آگاهی‌های بیش‌تر درباره مجموعه انتشارات و محصولات فرهنگی کتابخانه و موزه ملی ملک در زمینه‌های گوناگون کتاب، کتابچه، بروشور تخصصی، نرم‌افزار و فیلم، همچنین خرید مجازی و غیر حضوری این انتشارات و محصولات می‌توانند به فروشگاه مجازی این مؤسسه به نشانی «shop.malekmuseum.org» مراجعه کنند.

کدخبر: 206