چهارشنبه، 24 آذر 1400 - 09:20

پاسخ نا مناسب و بی دقت شهردار به تذکر اعضاء شورای کرج

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج و طراح سوال از شهردار، پاسخ های ارائه شده به تذکر اعضای شورا را قانع کننده و مناسب ندانست.

آیین باور-حجت الاسلام علیرضا سعیدی در سی امین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به پاسخ های ارائه شده از سوی شهردار در خصوص مبنای انتصابات وی و برخورداری مدیران از شرایط احراز تصدی پست، عنوان کرد: پاسخ ها در چهار بند ارائه شده که در هر 4 بند صحبت از ارزیابی عملکرد به میان آمده و در خصوص شرایط احراز مطلبی عنوان نشده است.

سعیدی افزود: ما منتقد عملکرد مدیران منتصب نیستیم و به طور قطع برای بررسی عملکرد آنها به بررسی بیشتر و صرف زمان طولانی تر نیاز است.

این مسئول بیان کرد: همچنین در یکی از این بندها اعلام شده که تاکنون ضوابط و قوانین مشخصی برای بکارگیری افراد و پست های سازمانی تصویب و ابلاغ نشده، که این امر جای حیرت و شگفتی دارد.

به گفته عضو شورای شهر کرج، اگر چنین است، پس آیین نامه های سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور به چه کار می آید؟

سعیدی با تاکید بر اینکه علاقمند به دریافت پاسخی قانع کننده و دقیق از سوی شهردار بودیم، تصریح کرد: متاسفانه شهردار در پاسخ ارائه شده معاونین، روسای سازمان ها و مناطق را شعبه ای از خود می دانند در حالیکه این افراد باید به عنوان بازوانی برای شهردار باشند.

وی، افزود: همچنین شهردار هر گونه انتصاب را بر عهده جایگاه خود دانسته و تاکید داشته که برای استفاده از این افراد به تشخیص لازم رسیده است. ضمن اینکه در پاسخ شهردار آمده که تاکنون سابقه نداشته مدیری با تجربه و علم مدیران امروز در جایگاه مدیریت شهرداری قرار گرفته باشند که از این نظر به ایشان توصیه می کنیم تورقی در سابقه و تخصص کارکنان و پرسنل شهرداری در دوره های گذشته و امروز داشته باشند.

عضو شورای شهر تصریح کرد: معتقدم پاسخ ها به تذکر داده شده دقیق و قانع کننده نبوده است.

کدخبر: 465