دوشنبه، 02 اسفند 1400 - 08:49

انتشار دفترچه و تابلوی راهنمای پرندگان تالاب صالحیه البرز

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان البرز گفت: دفترچه و تابلوی راهنمای پرندگان تالاب صالحیه البرز با کمک کارشناسان تهیه و منتشر شد.

فردین حکیمی گفت: به زودی وب سایت و آپ راهنمای تخصصی تالاب صالحیه نیز توسط گروه حامیان تالاب صالحیه منتشر خواهد شد، این محصولات رایگان بوده و فقط هزینه چاپ پوستر از دوستان گرفته خواهد شد.

حکیمی  خاطرنشان کرد: به زودی از این تولیدات فرهنگی به شکل رسمی در مراسمی رو نمایی خواهد شد.

در راستای ثبت دانش بومی افراد محلی (مشاهدات پرنده نگرهای محلی و استانی)، مشاهدات پرنده نگرهای ایرانی و اداره کل محیط زیست استان البرز و همچنین با هدف معرفی پروژه احیا تالاب صالحیه با کمک دانش بومی و معرفی پرندگان رایج تالاب صالحیه به سایر علاقه مندان. کارگروه حامیان تالاب صالحیه با همکاری جمعی از داوطلبین و دوستان خود در باشگاه پرنده نگری ایرانیان و گروه پرنده شناسی طرلان اقدام به چاپ بروشور و تابلوی پرندگان رایج تالاب صالحیه نموده است.

لازم به ذکر است به زودی وب سایت و اپ راهنمای تخصصی تالاب صالحیه نیز توسط گروه حامیان تالاب صالحیه منتشر خواهد شد. این محصولات رایگان بوده و فقط هزینه چاپ پوستر از دوستان گرفته خواهد شد. دوستانی که علاقه مند به تهیه تابلو و یا دریافت پوستر هستند می توانند سفارش خود را به شماره زیر از طریق واتس اپ اعلام نمایند

09125607963 رامین محمدی

تالاب فصلی صالحیه در شهرستان نظرآباد واقع شده است. 

کدخبر: 643