دوشنبه، 22 فروردین 1401 - 12:31

4پاکبان طی هفت ماه گذشته در سوانح کشته شدند

پرسش نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج: تامین ایمنی و حفظ جان پاکبانان آیا خواسته‌ای نابجاست؟

آیین باور - نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج گفت: تامین ایمنی لازم برای حفظ جان پاکبانان که زحمتکشان واقعی هستند آیا خواسته‌ای نابجاست؟

 مریم قهرمانی صارم ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدار این عزیزان زحمتکش اظهار کرد: در کمتر از یک‌هفته دومین پاکبان زحمتکش نیز در حین انجام وظیفه در یکی از معابر شهر کرج در سانحه تصادف با خودرو جان خود را از دست داد.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج افزود: در هفت ماه گذشته این چهارمین سانحه تصادف منجر به فوت پاکبانان و داغدار شدن یک خانواده دیگر است.

قهرمانی صارم بیان کرد: از شب گذشته تاکنون پیامهای متعددی از سوی پاکبانان خدوم شهر دریافت کرده‌ام که اسباب تاثر و تاسف و شرمندگی‌ست؛ بسیاری از این زحمتکشان و خانواده‌هایشان را از نزدیک میشناسم و به واقع یک خانواده هستیم و این قرابت و نزدیکی غم را دوچندان کرده‌است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: معاونت خدمات‌شهری و پیمانکارانشان چه می کنند،به کدام وظیفه خود عمل نمی کنند که در هفت‌ماه گذشته ۴ خانواده بی‌سرپرست و کودکانشان یتیم شده‌اند.

وی عنوان کرد: همه ما در قبال کوتاهی صورت‌ گرفته مسئولیم که اینگونه جان انسان هایی زحمتکش و خدوم و کم توقع به خطر می‌افتد. زبان در دلداری دادن خانواده‌ها و فرزندان پاکبانان زحمتکش و خدوم که در حین انجام وظیفه از میان ما رفتند قاصر است.

کدخبر: 740

خبرنگار: فریبا کلاهی