دوشنبه، 31 مرداد 1401 - 12:37

در تجلیل خبرنگاران حوزه سلامت مطرح شد:

پیشنهاد ویژه پایگاه خبری آیین باور و مژده رئیس علوم پزشکی البرز

سختی کار خبرنگاران در احصا و انتقال مشکلات بسیار است و ما ارزش آن را می دانیم.

صبح امروز دکتر صیادی رئیس علوم پزشکی البرز در گفتگــــو با خبرنگاران حوزه سلامت ضمن تقدیر از خبرنگاران آنها را دیده بانان سلامت خواند که بیشترین تاثیر را بر افکار عمومی داشته و بیشترین آسیب نیز متوجه آنان است.

وی ضمن شنیدن برخی نقطه نظرات خبرنگاران و پاسخگویی به پیشنهاد پایگاه خبری آیین باور مبنی برایجاد امکان استفاده سریع تر خبرنگاران از خدمات پزشکی قول داد تا پس از  هماهنگی  های لازم کلینیک ویژه علوم پزشکی را برای پذیرش بدون نوبت خبرنگاران معرفی کند.

دکتر صیادی در ادامه با توجه به اینکه این نشست خبری نبود و صرفا برای دیدار و تجلیل تدارک دیده شده بود به طور خلاصه موارد اشاره شده توسط اهالی رسانه را پاسخ داد.

وی گفت در ابتدای حضورم به البرزابتلای کرونا بالا گرفته بود و متاسفانه این استان خاستگاه واکسن نمیزنیم بود و بیشترین مورتالیته راداشت.

صیادی افزود: در حال حاضر در کاهش مورتالیته(مرگ و میر کرونا)  جزو بهترینا هستیم و کمترین آمار مورتالیته را داریم به طوریکه از  39نفر به 3الی 4نفر رسیده ایم

وی میزان واکسینه شدن البرزی هارا قابل قبول دانست و گفت:  99درصد دز یک و دو  را تزریق کرده و 44درصد نیز از دز سوم استقبال کرده اند.

دکتر صیادی همچنین اشاره کرد:  کرونا در هیچ بخش قابل پیش بینی نیست و امکان ظهور علائم جدید پس از بهبودی نسبی بسیار زیاد است البته ویروس در استان مهـــار شده است و فقط شهرستان اشتهارد به دلیل بخش صنعتی قرمز و بقیه شهرستانها زرد و نارنجی هستند.

او گفت: شخصا بیمارستانها را چک کرده ام چالشهای بسیار وجود دارد و انتقادخبرنگاران در کاستی ها بجاست .

 

کدخبر: 968

عکاس: فریبا کلاهی

خبرنگار: فریبا کلاهی