یکشنبه، 20 فروردین 1402 - 12:28

استاندار البرز: مهار تورم و رشد تولید وفاق می خواهد

استاندار البرز در دیدار با فعالان اقتصادی بخش خصوصی از تلاش‌های مجدانه در پیگیری مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان تشکر کرد.

عبدالهی گفت: امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است، دیدار با فعالان اقتصادی فرصتی است تا مدیران دولتی نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را به فعالان اقتصادی، صنعتگران و کارآفرینان استان انتقال دهند.

عبداللهی تاکید کرد: تلاش ما بر این است تا در راستای مهار تورم و رشد تولید در استان اقدامات لازم صورت گیرد و گام‌های بلندی به منظور رفع مشکلات اقتصادی پیش‌روی تولیدکنندگان و صنعتگران استان برداشته شود.

 وی با اشاره به اینکه البرز استانی با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فراوان است، افزود: اطمینان دارم که در سال جاری با همدلی و وفاق میان دولتمردان، صاحبان صنایع و کارآفرینان فعال استان در بخش‌های مختلف، اقدامات اساسی در حوزه اقتصاد کشور به ویژه مهار تورم و رشد تولید انجام خواهد شد.

در پایان این نشست، پرهام رضایی رئیس اتاق بازرگانی استان البرز به نمایندگی از فعالان اقتصادی استان با اهدا لوحی از تلاش های استاندار البرز برای رفع موانع و مشکلات تولیدکنندگان، صنعتگران و تجار استان، قدردانی کرد.

کدخبر: 1157