سه‌شنبه، 09 خرداد 1402 - 09:50

اشتهای بی پایان پروژه

آزاد راه شمالی ۶هزار میلیارد تومان دیگر می خواهد

به اندازه ۳۰ سال منابع دولت پروژه نیمه کاره در کشور وجود دارد!

آیین باور- معاون اجرایی رئیس جمهور و معاون وزیر راه و شهرسازی امروز سه شنبه ۹ خرداد ماه ۱۴۰۲ به کرج سفر کرد تا در جلسه ویژه بررسی روند پیشرفت پروژه آزادراه شمالی کرج که در محل کارگاه برگزار شد، موانع ادامه و اتمام پروژه را بررسی کند.

محسن منصوری با بیان اینکه پروژه های نیمه تمام در کشور بسیار داریم گفت: درواقع به اندازه ۳۰ سال منابع دولت پروژه نیمه کاره در کشور وجود دارد!

 او بیان کرد: سرعت پروژه کنارگذر شمالی حاکی از پیگیری مسئولان استان البرز است.این پروژه گره ترافیکی البرز را باتوجه به مشکلات ویژه ایام تعطیل در اتوبان کرج به تهران مرتفع می کند . پروژه کنار گذر شمالی به لحاظ پدافند غیرعامل، رفاه عمومی و اقتصادی اهمیت دارد.

مجتبی عبدالهی استاندار البرزنیز در این بازدی گفت: تکمیل این پروژه به بیش از 6 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و درصدی معادل 50 سهم دولت و 50 درصد از شهرداری است.

عبداللهی با درخواستی مبنی بر تزریق هزار میلیارد تومان از سوی دولت و هزار میلیارد تومان نیز از شهرداری کرج، این امر را در سرعت بخشیدن به روند تکمیل ضروری دانست.

استاندارد البرز گفت: در صورت تزریق 2000 میلیارد تومان اعتبار به صورت نقدی، باقیمانده مورد نیاز نیز به شکل تملک‌ املاک تامین می‌شود.

وی افزود: طی تفاهم نامه ای با امضای نماینده دولت، شهرداری کرج و پیمانکار، تامین اعتبار و سایر همکاری ها به صورت مشخص بیان شده و به طور قطع راهگشا خواهد بود.


کدخبر: 1207