سه‌شنبه، 06 تیر 1402 - 20:01

مدیرکل تقسیمات کشوری استانداری البرز:

شهرستان فردیس نیازمند زیرساخت مدیریتی است

۱۱ سال از تاسیس شهرستان فردیس می گذرد، مشکلات باقی است.

آیین باور -مدیرکل تقسیمات کشوری استانداری البرز روند رو به افزایش مهاجرپذیری و نرخ بالای جمعیت شهرستان فردیس را نیازمند کنترل دانست و گفت برای  رسیدن به استاندارد های قابل قبول زندگی باید زیرساخت های مورد نیاز این شهرستان با توجه به مسائل یاد شده تامین شود.

سید محمد میثم بصام تبار گفت: استان البرز خود تازه تاسیس است و به تبع آن تشکیل شهرستان مشکلات بیشماری را در حوزه مدیریت زیرساختی گریبانگیرش شده است. 


وی افزود: انبوه مسائل و مشکلات استان که میراث یک دهه گذشته است و افتتاح بیمارستان فردیس نمونه ای از اقدامات جهادی استاندار البرز است که در مدت ۱۵ ماه به واسطه پیگیری های مستمر شبانه روزی پس از گذشت ۱۲ سال راه اندازی شد تا بخشی از این مشکلات مرتفع شود.

وی بخش اعظمی از مشکلات فعلی ادارات شهرستان فردیس را استیجاری بودن ساختمان های محل استقرار ادارات دولتی اعلام کرد و افزود: در حال حاضر خوشبختانه بیشتر ادارات در این شهرستان مستقر شده اند و فقط تعداد معدودی از ادارات اقدامی در اینخصوص انجام نداده اند و بایستی این ادارات تمام اهتمام خود را حداکثر ظرف 3 ماه آینده جهت استقرار در این شهرستان بعمل آورند.


کدخبر: 1240