چهارشنبه، 28 تیر 1402 - 14:40

موانع تعریض خیابان مطهری_رجایی شهر برطرف می شود

با تامین زمین معوض جهت رفع موانع بازگشایی خیابان‌های مطهری، میرزایی پرور موافقت شد.

آیین باور- شورای اسلامی شهر با تغییرکاربری زمین خدماتی جنب پل شهدای روحانی به عنوان معوض املاک واقع در طرح تعریض خیابان های مذکور که جزء پروژه های الویت دار شهر کرج است موافقت کرد. 

سخنگوی شورا در جمع خبرنگاران گفت: به منظور تغییر کاربری پلاک ثبتی ۶ قطعه زمین درکمیسیون ماده ۵ جهت تملک اراضی که در کمیسیون مطرح بود، طرح تعریض خیابان مطهری و خیابان میرزایی پرور(حد فاصل فلکه اول تا حد فاصل خیابان میدان جمهوری) به سرانجام خواهد رسید. 

عمار ایزدیار گفت: اعضای شورای شهر با واگذاری ۴۳ دستگاه اتوبوس و هزینه کرد عایدی آن صرف نوسازی و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی شود، موافقت کرد که با توجه به توقف هفت ساله اتوبوس‌های هایگر در پارکینگ سازمان حمل و نقل و بار مسافر می تواند اثر گذار باشد.

وی از تصویب تغییر نرخ بهای‌کرایه آمبولانس‌های سازمان آرامستان‌ها خبر داد و افزود: در راستای اجرای قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و با عنایت به افزایش هزینه های حفظ و نگهداری خودروهای آمبولانس حمل و انتقال متوفیان و همچنین همسان سازی نرخ کرایه آمبولانس ها با شهرهای دیگر مصوب شد برابر لایحه تعرفه پیشنهادی ارائه شده نسبت به اخذ کرایه آمبولانس های حمل متوفی مطرح و لایحه شهرداری به اتفاق آراء حاضرین به تصویب رسید.


کدخبر: 1264