پنجشنبه، 12 مرداد 1402 - 11:21

دولت به دلیل گرمای آسیب زا کشور را تعطیل کرد

وقتی همه کف جاده اند، هدف از تعطیلی چی بود؟

دولت به دلیل گرمای آسیب زا کشور را تعطیل کرد در حالیکه "ترافیک سنگین در آزادراه ها" سر خط خبرهاست.

آیین باور - چیزی درباره گرداب مورچه ها شنیدیدن؟ انقدر دور خودشون می چرخن که پایان نداره؟ بی هدف بی نتیجه؟ اگر دولت و کارشناسانی که در دمای 60 درجه جنوب کشور به این فکر نیفتاده بودند شهر را شات دان کنند، اگر نمودار گرمای کشور نشان می دهد 37 تا 40 درجه نرمالیته چهله تابستان کشور گرم و خشک ماست، به ناگاه تصمیم می گیرند حتی بخش خصوصی را تعطیل کنند،آیا نباید توان کنترل جاده ها و دور دور کردن ها و مسافرت ها را داشته باشند؟ 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه کرج - تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، نیمه سنگین است.این جاده که مرغ عزا و عروسی است همیشه ترافیک است اما آیااین حجم از جابه جایی مردم و خودرو ها خود عامل تشدید گرما و گرما زدگی نیست؟

این طرف ترافیک در آزادراه تهران - کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر، نیمه سنگین، از این نقطه تا کیلومتر ۲۵ آزادراه، نیمه سنگین و از این نقطه تا کرج، نیمه سنگین استسرت را می چرخانی آن طرف ترافیک در آزادراه کرج - قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر، سنگین و عکس آن نیمه سنگین است. سرت را بلا بگیری ترافیک در مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است. به کجا چنین شتابان 


کدخبر: 1275