سه‌شنبه، 31 مرداد 1402 - 10:29

در هفته تعاون استان البرز چه خواهد گذشت

هفته تعاون از یکم تا هفتم شهریور ماه برگزار می‌شود.

آیین باور- مدیر کل رفاه اجتماعی استان البرز ضمن تبریک و گرامی داشت هفته تعاون برنامه های تدارک دیده شده و مناسبتی در استان البرز را اعلام کرد. این برنامه ها با همکاری اتاق تعاون و تشکل‌ها و شرکای اجتماعی در این استان برگزار می شود. 

عبدالله دارایی گفت: روز چهارشنبه اولین روز از هفته تعاون آیین گلباران مزار شهدا در محله ۴۰۰ دستگاه کرج از ساعت ۸ صبح با حضور خانواده معظم و معزز شهدا ، مسئولین و مدیران مربوطه برگزار و ساعت ۱۰ صبح همان روز با اصحاب محترم رسانه و خبر دیدار خواهیم داشت.

همچنین روز پنجشنبه با همراهی رئیس اتاق تعاون و مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون استان حول محورهای مرتبط با مردم استان در حوزه تعاون با صدای البرز گفتگو می کنیم.

برگزاری جلسه هم‌اندیشی با تعاونی‌های برتر و اعضای تعاونی توسعه و مدیریت صادرات استان از دیگر برنامه های پیش بینی شده خواهد بود و  در این دیدار به مباحثی چون موضوع صادرات و فراهم کردن بسترهای صادراتی برای تعاونی‌های فعال خواهیم پرداخت و پای صحبت‌های تعاونگران عزیز خواهیم نشست.

عبدالله دارایی در ادامه افزود: دیدار تعاونگران با استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، برگزاری وبینار کشوری آشنایی با مزایای شرکت تعاونی ویژه شرکت‌های تعاونی و افتتاح طرح‌های مختلف استانی در حوزه تعاون از دیگر برنامه‌های این هفته است که توسط همکاران من در بخش‌های مختلف حوزه تعاون تدارک و برنامه‌ریزی شده است.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی در پایان گفت: طبق سنوات سالیان گذشته امسال نیز روز سه‌شنبه هفتم شهریور ماه آیین تجلیل از تعاونی‌های برتر استان در کرج با حضور آحاد مختلف تعاونگران، مدیران و مسئولین استانی و کشوری برگزار می‌شود.


کدخبر: 1306