شنبه، 18 شهریور 1402 - 15:30

استاندار البرز:

نمایشگاه دستاوردهای جهاد کشاورزی البرز افتتاح شد

ظرفیت های کشاورزی استان بسیار کم نظیر، متنوع و استراتژیک است.

آیین باور – استاندار البرز در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای جهادکشاورزی گفت: ظرفیت های فراوان به ویژه کشت گلخانه ای و دانش بنیان در بخش کشاورزی در حال توسعه است. 

روز شنبه ۱۸ شهریورماه ، استاندار البرز پس از بازدید از غرفه های شهرستان های ۷گانه استان در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج ظرفیت های کشاورزی استان را بسیار کم نظیر، متنوع و استراتژیک برشمرد.

نمایشگاه دستاوردهای کشاورزی استان البرز تحت عنوان جهادکشاورزی، امید برای آینده از ۱٨ لغایت ۲۰ شهریور ماه در مجموعه شهیدان نژاد فلاح کرج دایر است . علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می توانند از ساعت  ۱۰ صبح الی ۲۰ مراجعه نمایند. یادواره شهدای جهادگر، سنگرسازان بی سنگر استان نیز روز دوشنبه ۲۰ شهریورماه ساعت ۱۵:۳۰ در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار می شود.

مجتبی عبدالهی گفت: این نمایشگاه مزین به نام شهدای جهادکشاورزی تعداد عنوان سنگرسازان بی سنگر است که تلاش های این عزیزان در دوران سازندگی ایران اسلامی و همچنین دفاع مقدس را تداعی می کند.

عبداللهی گفت: اکنون نیز باید با روحیه جهادی برای خودکفایی در تولید بویژه در حوزه کشاورزی با بهره گیری از فناوری های نوین کشاورزی، احداث گلخانه ها و ... وارد عمل شویم.


کدخبر: 1324