یکشنبه، 16 مهر 1402 - 11:35

هزینه های پروژه بزرگراه شمالی تایید شد

لایحه تامین هزینه های مالی پروژه بزرگراه شمالی به اتفاق آرای اعضای شورای شهر کرج به تصویب رسید.

آیین باور - سخنگوی شورای شهر کرج تصویب لایحه تامین مالی هزینه های پروژه بزرگراه شمالی را از اهم مصوبات یکصد و سی و ششمین جلسه شورا و به عنوان یکی از مهمترین اولویت های عمرانی شهر کرج دانست.

به گفته ایزدیار  ۵۰ درصد مبلغ یعنی ۲۲۵۰ میلیارد ریال به پروژه تزریق خواهد شد و مابقی منوط به انجام تعهدات دولت و تعیین تکلیف فصل مشترک با پیمانکاران پروژه خواهد بود و دولت باید تا پایان سال مالی جاری مبلغ متعهد شده در خصوص پروژه بزرگراه شمالی را تعیین تکیلف نماید

وی افزود: بر این اساس مبلغ ۴۵۰۰ میلیارد ریال با قیود اعلامی توسط شورا جهت تسریع پروژه بزرگراه شمالی موافقت شد که حدود ۱۰ درصد از بودجه عمرانی مدیریت شهری را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: بخشی از بودجه مورد نیاز نیز از طریق تهاتر تامین می شود و البته قیودی که شورا اعمال نموده، لازم الاجرا خواهد بود.

ایزدیارگفت: مقرر شد از محل بند ت تبصره ۶ بودجه سال ۱۴۰۲ اقدام گردد که این ردیف درآمدی، حاصل تبدیل آرای اعاده به جریمه کمیسیون ماده ۱۰۰ در سال های گذشته است که تا پایان آذر ماه مالکین میتوانند به شهرداری جهت تعیین تکلیف ملک و پرداخت یکجای جریمه مراجعه کنند.

سخنگوی شورای شهر کرج با اشاره به مشخص شدن ترکیب دو کمیته اشاره کرد و گفت: آقایان اعتصامی، رحیمی، ذبیحی، حاج قاسمی، اسدیان، مهاجری، قاسمپور و ایزدیار و خانم منعمی به عنوان اعضای کمیته منابع انسانی در سال سوم شورا فعالیت خواهند داشت و امور مربوط به حوزه منابع انسانی از شهرداری به این کمیته ارسال و تعیین تکلیف می شود.

وی اظهار داشت: آقایان اعتصامی، رحیمی، ذبیحی، اسدیان، سعیدی، قاسمپور، خانمها منعمی و قهرمانی به عنوان اعضای کمیته بانوان، کودک و خانواده در سال سوم شورا فعالیت خواهند نمود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج افزود: تقاضای جمعی از همکارانمان در صحن شورا مطرح شد که بموجب تصمیمات شورا مقرر شد آقایان رحیمی و اسدیان به عنوان ناظرین سازمان حمل و نقل ریلی و همچنین شرکت احداث، نگهداری بهره برداری کنار گذر شمالی کرج در سال سوم شورا به اعضای قبلی اضافه شوند.


بیشتر بخوانید و بدانید
چهارشنبه، 01 آذر 1402 - 11:10
بزرگراه شمالی راهگشای ترافیک البرز؛
مهدی عسگری: افزایش 46 درصدی سهم دولت تلاش شهردار بود
با پیگیری های شهردار کرج در زمینه احیای سهم دولت به ارزش ریالی بیش از ۳۵۰۰میلیارد تومان رسیدیم.

یکشنبه، 28 آبان 1402 - 12:08
آشنایی گذرا با پروژه بزرگراه شمالی
سهم کرج نشینان از بزرگراه شمالی چیست؟
بزرگراه شمالی که به بهره برداری 100 درصدی برسد می توانیم شاهد کاهش ۴٠درصدی ترافیک در البرز و کرج باشیم 

شنبه، 27 آبان 1402 - 18:04
بزرگراه شهید سلیمانی به گوهردشت رسید
دسترسی محلی بزرگراه شمالی، در شمال کرج فراهم شد
بخش نخست دسترسی بزرگراه شمالی با نام شهید سلیمانی به بهره برداری رسید.

چهارشنبه، 29 شهریور 1402 - 12:39
12 ماه تا افتتاح فاز یک بزرگراه شمالی فاصله داریم
فاز اول پروژه بزرگراه شمالی از طالقانی شمالی تا باغستان زیربار ترافیک می‌رود

چهارشنبه، 19 بهمن 1401 - 10:35
۲ ملک معارض پروژه بزرگراه شمالی تملک شد
موانع تکمیل بزرگراه شمالی کرج رفع می‌شود.

کدخبر: 1343