پنجشنبه، 11 آبان 1402 - 12:20

کیفیت مجتمع‌های خدماتی رفاهی البرز بررسی شد

سامانه آماده 141 ارائه اطلاعات موقعیت مکانی و امکانات مجتمع‌های فعال استان و دریافت انتقادات و پیشنهادات زائران و مسافران است.

آیین باور - جلسه مشترک اعضای کمیته نظارت و مدیران مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی استان البرز برگزار شد . هدف از این گردهمایی رفع مشکلات خدمت‌رسانی و بالابردن هرچه بیشتر کیفیت خدمات ارائه شده به کاربران جاده‌ای و تبیین شرایط نظارت بر این مراکز بود.

گفتنی است مجتمع‌های خدماتی و رفاهی ملزم به ارائه خدمات مورد نیاز مسافران و زائران در مراکز بین راهی هستند، وضعیت نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه، رستوران و آشپزخانه، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمع‌ها به طور مستمر توسط کمیته نظارت و کارشناسان بازدید ادارات راهداری شهرستان‌ها بررسی می‌شود.

مریم یوسف‌زاده، مسئول مجتمع‌های خدماتی، رفاهی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در این نشست که در مجتمع نغمه‌سرای الموت برگزار شد گفت: با همفکری و هم‌افزایی می توانیم زمینه پشبرد اهداف این حوزه را فراهم کنیم.

زائران و مسافران برای تسهیل دسترسی به اطلاعات موقعیت مکانی و امکانات مجتمع‌های فعال در این استان و ارائه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود می‌توانند به سامانه 141 مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه مقرر شده است نشست‌ها به صورت فصلی برگزار شود گفت: در حال حاضر 11 مجتمع خدمات رفاهی در راه‌های مواصلاتی استان البرز فعال است و نظارت مستقیم برآنها توسط کمیته بازدید مشترک انجام می‌پذیرد.

یوسف زاده یاد آور شد: کمیته بازدید مشترک نظارت بر مجتمع‌های خدماتی و رفاهی، با حضور کارشناس اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، بهداشت اماکن استان، تعزیرات حکومتی استان، صنعت و معدن، شرکت ملی پخش، ستاد اقامه نماز و میراث فرهنگی برای افزایش خدمات مطلوب‌تر به مسافران، کنترل‌های نظارتی اعمال می‌کنند.


کدخبر: 1367